קרדיט: pixabay

יש מאות אלפי משפחות בישראל החיות תחת קו העוני, וחלק גדול מהן עדיין לא נעזר בשירותי ייעוץ פיננסי משפחתי. לרוב לא מדובר בגובה המשכורת אותה הם מרוויחים כי אם בחוסר השכלה פיננסית, שכן אף אחד לא מלמד אותנו את זה בשום מוסד אקדמי שאנו עוברים בו. בגן, בבית הספר, באוניברסיטה ואפילו בצבא ששם אנו זוכים לכלים רבים לחיים – אף אחד אינו מכשיר אותנו להתנהלות פיננסית נכונה. למעשה משפחות רבות פועלות בדרכים שגויות, בזכותן חושבות שיפתרו את הבעיות על ידי הלוואה נוספת או התעלמות מהבעיה – וכך למעשה רק יוצרים בעיות גדולות יותר שקשה יותר לטפל בהן לאחר מכן. עמיחי מרקס ישמח להראות לכם דרך אחרת.

הטעויות הנפוצות שאנשים עושים לפני ייעוץ פיננסי משפחתי והכלים שהוא מקנה להם

  • הטעות הראשונה תהיה לנסות להתעלם מהבעיה. אם יש לכם בעיות כלכליות סביר להניח שהבנק ניסה ליצור אתכם קשר לא פעם כדי להתריע על שיק שעומד לחזור, על כך שאתם צריכים לכסות את המינוס וכמובן לנזוף בכם על הדרך שבה אתם מתנהלים עם הכסף שלכם. מעל 90% מהשיחות הללו לא באמת מתקיימות או לפחות לא במועד הראשוני שלהן, כיוון שהכי פשוט לאנשים זה לראות שיחה מהבנק (או שיחה מחסום) ופשוט לנתק אותה ולהתעלם ממנה כאילו הבעיות ייעלמו והרי שלא כך הדבר.
  • הטעות השנייה תהיה לנסות לשים פלסטר ולקוות שזה יעצור את הלבה המתפרצת לאחר מכן. נכנסתם למינוס גדול של עשרות אלפי שקלים בשל התנהלות לקויה? אתם לא יודעים מה לעשות? הבנק מציע לכם לקחת הלוואה לכסות את המינוס – אתם לוקחים את ההלוואה ואפילו נכנסים לפלוס קטן… אתם מרגישים שפתרתם את הבעיה אך לא כך הדבר כי תוך כמה חודשים שוב לא יהיה כסף רק שהפעם תהיה לכם עוד הלוואה להחזיר.

הסיבה שאתם צריכים ייעוץ וליווי פרטי

רכישת השכלה פיננסית באמצעות ייעוץ פיננסי למשפחות, על ידי עמיחי מרקס, תסייע לכם לעבור תהליך הבראה כלכלי – בסופו תדעו לקבל החלטות פיננסיות מושכלות ונכונות יותר. כמו כן תזכו סוף סוף לחיות בנחת, ללא טלפונים מהבנק, ללא לחץ מתשלומים חוזרים ועוד. מוזמנים להתקשר למספר 054-2372417 לקביעת פגישת ייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here