חימום תת רצפתי – השיטה המתקדמת לחימום הבית
צילום יחצ

חימום תת רצפתי נחשב לשיטת החימום שצברה את הפופולאריות הגבוהה ביותר לטובת חימום חלל הבית. בזכות המערכת החכמה והטכנולוגיה המתקדמת תוכלו להנות מפיזור חום אחיד, בריא וחסכוני בכל רחבי הבית.

בשנים האחרונות אנו עדים לגידול מובהק בביקוש למערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים הפועלות באמצעות משאבת חום. משאבת זו נחשבת ללב המערכת ותפקידה הנו חימום והזרמת המים החמים דרך צינורות הפרוסים מתחת לרצפת הבית.

את צינורות החימום ניתן להתקין מתחת לרוב סוגי הריצוף כגון: קרמיקה, פרקט, שיש וכדומה. יש לציין כי את התקנת הצנרת יש לתכנן מראש ולבצע כחלק משלבי בניית הבית, או במהלך שיפוץ מאסיבי הכולל את הרמת הריצוף. 

יתרונותיה של מערכת החימום

  • התפשטות חום אחידה – החום העולה מן הרצפה החמה כלפי מעלה, מתפשט בכל רחבי הבית בצורה טבעית, אחידה ונעימה. 
  • בטיחותית – מערכת צינורות החימום נפרסת מתחת לריצוף הבית ואין כל אפשרות לבוא במגע איתה או להיחשף אליה. ניתן לשבת על רצפת הבית ואף להתהלך עליה יחפים ללא כל חשש.
  • חסכונית – מערכת חימום המבוססת משאבת חום, מאופיינת כשיטת החימום בעלת צריכת האנרגיה הנמוכה ביותר ובהתאם לכך מהווה גורם ישיר לחסכון בהוצאות החשמל בהשוואה לשיטות חימום תת רצפתי אחרות.
  • ללא דליפות או נזילות – מערכת הצינורות הנה מערכת סגורה המותקנת בצורה מעגלית וכיחידה אחת. בכל שלבי התקנת המערכת מתבצעות בדיקות מקיפות שיבטיחו הן את שלמותה והן את תקינותה של הצנרת.
  • שמירה על אסתטיקה ועיצוב חופשי – אין צורך בהתקנת גופי חימום נוספים, או בשמירת מקום עתידי לאמצעי חימום נוספים בחלקו הפנימי של הבית. תוכלו לעצב אותו כפי שתמיד חלמתם.

לסיכום

מערכת חימום תת רצפתי מהווה כיום את פתרון החימום המתקדם והמומלץ ביותר לטובת חימום הבית. החום המופק מן הרצפה, עולה כלפי מעלה, נחשב לבריא ואיכותי יותר השומר על רמת הלחות הטבעית של הבית וכזה שאינו גורם לתחושת מחנק.

בכדי להבטיח את נצילותה ותפוקתה המלאה של המערכת, מומלץ על התקנת רכיב התרמוסטט בכל חדר וחדר בנפרד בכדי שתוכלו לשלוט, לבקר ולכוון את הטמפרטורה בהתאם להרגשתם.

חברת ניו אנרג'י ישראל, הנה החברה הוותיקה והמובילה בתחום מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים, עם למעלה מ30 שנות ניסיון ופרויקטים רבים בכל חלקי הארץ.

מאמר זה נכתב בהתאם לחוות דעת והמלצות שהתקבלו מלקוחות לאחר שהתקינו בביתם את מערכות החימום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here