קרדיט: tombstone.co.il

פרידות הן אף פעם לא רגע קל. על אחת כמה וכמה אם אתם נפרדים מאדם יקר ואהוב מאוד, שאתם לא יכולים לדמיין את החיים שלכם בלעדיו לרגע אחד. כחלק מתהליך הפרידה המסורתי, בני המשפחה הקרובים למנוח, צריכים לבחור את סגנון המצבה שמספר בצורה הכי טובה שיש את הסיפור של המנוח. בעזרת הצוות המקצועי של חברת אבנים, תוכלו להתרכז בעיקר ולקבל את המצבה שמספרת את הסיפור של האהוב שלכם.

הפרידה היא שלב מורכב – אבל היא אירוע חשוב מאוד

במידה בלתי מבוטלת, אנחנו לא רוצים לחשוב על היום שאחרי המוות, פשוט כי זה מפחיד מידי. אבל, כאשר אחד מבני המשפחה הקרובים והאהובים שלנו, הולך לעולמו, אין ברירה אלא להתעסק לרגע אחד בתהליך הפרידה, על כל המשמעויות שלו. אמנם קל מאוד לשקוע באבל, אבל אם אתם רוצים לכבד את האהוב שלכם, אתם צריכים להשקיע זמן ומחשבה בתהליך עיצוב מצבה, שתהיה הזיכרון האחרון שלכם מהאדם שהלך.

תכנון המצבה בהתאם לאופי של האדם האהוב

מרבית המשפחות המבקשות להשקיע את הימים שלאחר הפרידה, בתהליך האובדן והשבעה, כמתבקש ובצורה מאוד טבעית והגיונית. אבל, מיעד עם סיום השבעה, אתם צריכים לקחת לעצמכם את הזמן ולבחון את האפשרויות להתקנה של מצבות גרניט, או שיש, בחלקת הקבר של היקר לכם. בוודאי אם חשוב לכם ליצור את המצבה מאפס, עם עיצוב שמתאים לאופי הייחודי לבן המשפחה שלכם או לסיפור החיים הייחודי שלו.

הטקסט שאתם כותבים – מספר את הסיפור

מצבות מדברות בכל מיני שפות ודרכים. כמובן שלעיצוב, כמו גם לשימוש באבנים שונות יש השפעה על המראה החיצוני של המצבה. אבל, היכולת שלכם להביע רגשות עוברת בעיקר במילים שאתם בוחרים לחרוט על המצבה של האהוב שלכם. אז ההמלצה היא לקחת את הזמן ולחשוב אילו מילים יכולות לסכם חיים שלמים, לכבד את הנפטר ולהשאיר לכם את הזיכון הכי חיובי שיש מהאדם שחסר לכם. והצוות שמייצר לכם את המצבה, ישלים את בניית העיצוב במועד הדרוש.

הצוות המקצועי שלנו, אנשי חברת אבנים, יאפשר לכם ליצור זיכרון מיוחד במינו מהאדם שאתם אוהבים ומתגעגעים אילו. אנו משתמשים בחומרי הגלם המקצועיים האיכותיים ביותר ומאפשרים לכם להיות הכי יצירתיים שיש בתהליך העיצוב של המצבה, כדי לקבל תוצאה לא פחות ממושלמת. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה – 0539235363.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here