בחירה נכונה - מחיר קטן עם תמורה גדולה
קרדיט PIXABAY

על מנת להצליח לבחור נכון את מערכת הישיבה הבאה שלכם במחיר קטן אך ללא התפשרות כלל על התמורה, אתם חייבים להכיר את כלל סוגי הבד החדשניים אשר נכנסו בשוק בשנים האחרונות. אם הייתם מעוניינים לרכוש מערכת ישיבה לפני מספר שנים, כנראה שהייתם נאלצים להתמודד עם השאלה על מה לוותר, או על איכות מערכת הישיבה בתמורה למחיר נמוך – ספות בד מיושן, או על המחיר הגבוהה בתמורה לרמת איכות ונוחות ללא פשרות – ספות עור.

ללא צורך בויתורים – הספה המושלמת הן במחיר והן באיכות והנוחות

אך בשנים האחרונות המצב השתנה מקצה לקצה. כיום אתם יכולים להתחדש במערכות ישיבה איכותיות ונוחות במיוחד ללא פשרות על איכותן או אורך חייהן במחירים נמוכים. אם עד לפני מספר שנים ספה מבד הייתה נחשבת לפחות איכותית ונוחה, הרי לנו שכיום ספות עשויות מגוון סוגי בדים חדשניים יכולות להבטיח לכם את כל החבילה כולה, הכוללת נוחות, איכות ואורך חיים, במחיר קטן.

סוגי הבדים המוצלחים ביותר

אחד מסוגי הבדים השכיחים ביותר כיום אשר יבטיח לכם תמורה גדולה למחיר קטן הוא בד מיקרופייבר. בד סינטטי זה נחשב לאחד מהחזקים והעמידים ביותר בשוק מערכות הישיבה כך שבעזרת תחזוק נכון תצליחו להנות ממנו שנים ארוכות. אך בעקבות היותו בד סינטטי ולא נושם, תאלצו לאוורר מעט את הספה שלכם מעת לעת.

לא רק סלוני עור יכולים להיראות חדשים ונקיים לאחר שנים!

סוג נוסף של ספה מבד אשר יבטיח לכם תמורה גדולה עבור מחיר קטן זהו בד הפשתן, בד זה אף הוא איכותי במיוחד ואינו מצריך מכם התפשרות על נוחות הישיבה, איכות החומרים ואורך חיי המוצר. נוסף על כך, בד זה הינו רחיץ לחלוטין כך שתצליחו להתמודד עם לא מעט לכלוכים וכתמים בעזרת כיבוס הבד ללא חשש מפני הרס או התכווצות. יתרון זה יבטיח לכם מערכת ישיבה נקייה ואסתטית גם לאחר שנים ארוכות ממועד רכישתה.

מחירים אטרקטיביים

ספה של דוראן אשר עשויוה מחומרים איכותיים בלבד ללא פשרות, תאפשר לכם ליהנות מתמורה מרשימה במחירים אטרקטיביים במיוחד. כבר אין צורך לשלם עשרות אלפי שקלים תמורת מערכת ישיבה איכותית העשויה מעור אמיתי עם אחריות לשנים ארוכות, כיום, בעזרת כמה אלפי שקלים בלבד תוכלו לרכוש ספה של דוראן איכותית ונוחה להפליא אשר אף היא תצליח להחזיק לכם לא מעט שנים.

חל שינוי, הורדת מחירים בעזרות אחוזים!

כניסתם של כל סוגי הבדים החדשים לשוק מערכות הישיבה ללא ספק חוללה שינוי משמעותי והורידה את המחירים בעשרות אחוזים. ספה מבד אשר עד לפני מספר שנים כללה חסרונות משמעותיים כמו: כתמים שלא ניתן להוריד, דקות ארוכות של תחזוקה בכל שבוע, ספיחת אבק, ריחות ושערות, אורך חיים קצר ומראה כללי לא מרשים במיוחד, כיום נחשבת לספה בעלת התמורה הגבוהה ביותר למחיר אותו תידרשו לשלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here