קרוזים כשרים לחו
קרדיט freepik

הפלגות נופש מהוות ללא ספק את אחת מהאטרקציות הטובות ביותר עבור כל חובבי החופשות. הפלגות נופש יוצאות למגוון רחב של יעדים הן מארץ והן מחוץ לארץ. בעבר, שומרי דת ומסורת אשר היו מעוניינים לצאת לקרוזים, היו נתקלים בבעיות שונות בקרוז עצמו שהיו עומדות בפני שומרי דת ומסורת, כאשר הבעיה המרכזית שהייתה עומדת על הפרק הייתה בעיית כשרות האוכל. על אף שהיו קרוזים שהיו מציעים עבור שומרי המסורת אוכל כשר שהובא בחמגשיות מהארץ והופשר בחמגשיות. אולם, הדבר פגם בחוויית החופשה. כיום ניתן למצוא גם קרוזים כשרים שיוצאים מהארץ וקרוזים כשרים לחו"ל.

מהו קרוז כשר?

קרוז כשר הוא בעצם הפלגת נופש, בהתאם לרוח ההלכה. כלומר: בעוד בקרוזים כשרים מרבית הפעמים האוכל המוגש באוניה איננו עומד בגדרי הכשרות המתאימים, קרוז כשר מציע לנופשים אוכל כשר למהדרין. על האונייה יש משגיח כשרות ורב, אשר מקפידים להכשיר את המטבח בצורה הטובה ביותר וכמובן, משגיחים כי תהליך הכנת האוכל מתבצע בהתאם לכל גדרי הכשרות הרלוונטיים. כתוצאה מכך, זוכים הנופשים לסעוד בכלל הארוחות אוכל טרי, טעים, משובח ואיכותי, שהוכן ברמת ההכנה הגבוהה ביותר.  קרוזים כשרים מציעים מלבד אוכל כשר גם פעילויות אטרקטיביות הרלוונטיות במיוחד עבור הציבור הדתי וכן, מנייני תפילות על האונייה. כיום ניתן למצוא קרוזים כשרים למגוון יעדים. אולם, אם חשבתם שעל מנת לקרוז כשר עליכם לצאת לקרוזים מהארץ בלבד, בוודאי תתפלאו לגלות שניתן להנות גם מקרוזים כשרים שיוצאים מחו"ל, ליעדים אטרקטיביים שניתן להגיע אליהם כיום רק במהלך קרוזים היוצאים מחו"ל.

מה מוצע כיום בתחום קרוזים כשרים לחו"ל?

כאשר מדובר על הפלגות כשרות אשר יוצאות מחו"ל, ניתן למצוא כיום הפלגות למגוון יעדים שונים כגון:

  1. קרוזים כשרים בים התיכון- קרוזים כשרים מחו"ל מציעים כיום לציבור הדתי ושומר המסורת שייט תענוגות בהתאם להקפדה על כללי ההלכה בכל הנוגע לפן הקולינרי באוניה, אשר מפליג בחופי הים התיכון. הקרוזים הללו הם על אונייה ברמה של מלון שישה כוכבים ומעבר לכך, הם עוברים ביעדים אטרקטיביים כגון: ברצלונה, רומא, ונציה ועוד. הפלגות בים התיכון אינן יוצאות מישראל, אך למרות זאת, ניתן למצוא כיום הפלגות כשרות מעין אלה.
  2. קרוזים כשרים באירופה- קרוזים בנהרות אירופה מהווים כיום את אחד מהקרוזים הפופולאריים ביותר עבור לא מעט אנשים. גם הציבור הדתי יכול להנות כיום משייט על נהרות אירופה, בקרוז כשר. קרוזים מעין אלה מציעים ביקור בערים עשירות במורשת יהודית כגון: וינה, בודפשט ועוד. כאמור, על אף ששייט על נהרות אירופה איננו יוצא מהארץ, עדיין ניתן להנות כיום מקרוזים כשרים מעין אלה, המציעים את כל מה שקרוז כשר אשר יוצא מהארץ מציע. כמובן שחשוב לבחור בחברה הנכונה המציעה קרוז מעין זה על מנת להנות ממנו באופן מקסימלי.

 

חברתנו כושר-קרוז בע"מ מארגנת הפלגות דה-לוקס מעל 4 שנים, יצרנו עבורכם הפלגת חלומות המותאמת לקהל שומר מסורת, שומר כשרות, שומר שבת ולא רק …כמו כן כל התפילות במהלך השבוע ושבת מובטחות, בזכות הקשר המוצלח של שותפינו ואנחנו כושר-קרוז בע"מ נעניק לכם חווית ים ייחודית, אינטנסיבית ובלתי נשכחת צוות כושר-קרוז בע"מ.

כתובתינו: יוחנן הורקנוס 2, ירושלים

02-3721681

[email protected]

צרפת: 33-1-82880157

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here