מיני בר - תחזוקה נכונה

אין ספק כי רכישה של מיני בר או מתקן מים ביתי משדרגת את איכות החיים בבית ומאפשרת לנו להנות ממים טריים, מסוננים ללא כימיקלים, אבנית או אבק.

יחד עם זאת, ממש כמו כל מוצר חשמלי אחר שיש לנו בבית בין אם זה מקרר, מזגן או דוד חשמלי, גם מתקן המים זקוק לתחזוקה. יש לא מעט תקלות שיכולות להיווצר כחלק בלתי נפרד מהשימוש היומיומי השוטף ולכן בחרנו להעניק לכם כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור על המתקן ועל אורח החיים שלו.

טיפ מספר 1 – החליפו את המסנן לפי הוראות היצרן

תפקידו של המסנן הוא לפלוט החוצה את החול, החלודה והלכלוך שנמצאים במים הרגילים. הוא בעצם זה שגורם לכך שטעם המים יהיה ברמת איכות גבוהה. מאוד חשוב להחליף את המסנן למיניבר לפי הוראות היצרן בין אם זה אחת לחצי שנה או בין אם אחת לשנה. גם את הנורה חשוב להחליף בזמן במטרה לשמור על רמת קרינה תקינה.

טיפ מספר 2 – ניקיון המתקן

תוכלו לרכוש ערכת ניקיון בהתאם לסוג המתקן שברשותכם. הערכה עוזרת לנו לנקות את מעטפת המתקן, את הכיסוי שלו ואת המגש עצמו. בנוסף, יש לנקות גם את הלחצנים, פנל ההפעלה בעזרת מטלית יבשה. את הפיה ממנה יוצאים המים מנקים עם תכשיר מיוחד לניקוי אבנית.

טיפ מספר 3 – אין לכסות את המתקן

מאוד חשוב לשמור על המתקן מאוורר ולא לכסות אותו בשום מצב. למתקני המים השונים יש מערכות אוורור.

טיפ מספר 4 – מקמו את המתקן במקום הנכון

כדאי למקם את מתקן המים הביתי שרגשתם במשטח ישר ויציב. עדיף לבחור באזור יבש ומוצל.

דבר נוסף שמאוד חשוב בכדי לשמור על תקינות מתקן המים לאורך הזמן קשור באופן ישיר להתקנה שלו. וודאו שרק טכנאי מקצועי מטעם החברה שממנה רכשתם את המתקן מתקין אותו בביתכם. התקנה לקויה יכולה לגרום לכל מיני תקלות עתידיות וגם לפגוע באחריות שאתם מקבלים על המתקן בשנים הראשונות.

לסיכום, שמירה על כללים אלה תאפשר לכם להנות ממתקן מים תקין לאורך זמן, עם מינימום תקלות ולשתות מים באיכות גבוהה.

המאמר באדיבות אתר "טופ מיניבר" – שירות ומכירת ברי מים בכל הארץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here