קייטרינג חלבי כשר
קרדיט pixabay

אין ספק שבישראל אנשים אוהבים לציין אירועים בלא פחות ממפגש גדול, הרבה אנשים ואיך לא, כמות לא מבוקרת של מזון. אירועי חברה, הרמת כוסית, ימי הולדת, מסיבות פרידה, מסיבות התחלה, מסיבות אמצע ומסיבות מסיבות שטרם התוודענו אליהן. אנחנו בקייטרינג "בראשית" בחרנו לפנות לקהל אשר מעוניין להעניק לאורחיו הנאה מקייטרינג חלבי כשר אשר יתאים לכל האורחים הן מבחינת הלכתית, הן מבחינה תזונתית והן מבחינה חוויתית.

מגשי גבינות, דגים וסושי – אין על הנשנושים הקטנים והקלילים שלא מכבידים יותר מדי על הבטן. מבחר דגים מעושנים או אפויים בציפוי קריספי, שלל גבינות קשות ועשירות ולחמים תוצרת הבית שבאים בול ליצירת הכריך המושלם שלכם. עכשיו רק נשאר למזוג כוס יין לבן וצונן ואתם  מסודרים.

מגשי גבינות, דגים וסושי
קרדיט : בראשית אירועים

מגשי מיני מאפים, קישים ופשטידות – אין על קישים ופשטידות. משהו בשילוב הזה של בצק, גבינה טרייה ותוספות מעניינות לגמרי מצליח לעשות את העבודה! בתפריט העשיר שלנו תוכלו למצוא מגוון מגשי מיני מאפים, קישים ופשטידות, מיני פיציות, מיני פוקצ׳ות, כריכי קוראסון במילוי, חטיפי קיש עם גבינות ורויאל במבחר טעמים והרשימה עוד ארוכה והאמת שנהיינו קצת רעבים אז ברשותכם, נעבור לסיבה הבאה…

מגשי מיני מאפים, קישים ופשטידות
קרדיט : בראשית אירועים

מגשי קוקטייל ופינגר פוד – מגש מפנק של חטיפים קלילים שבאים בטוב לצד איזה קוקטייל טוב וכשמם כן הם- בגודל שמתאים לאחיזת אצבע: מגשי ברוסקטות, קאנאפס, כדורי גבינה על שיפוד ועוד. מושלם למי שלא בא רעב מדי אבל עדיין בא לו להרגיש חלק מהזוללים.

מגשי קוקטייל ופינגר פוד
קרדיט : בראשית אירועים

פסטות ולזניות – בינינו? לא צריך להיות גאון הדור כדי להצליח להכין פסטות ולזניות. מה שכן, כדי להכין את זה טעים לכל הדעות מבלי שזה יזכיר את הרטבים המוכנים שמוכרים בסופר, צריך להיות מקצוען אמיתי. שילוב של רוטב עגבניות מיוחד, גבינות טריות ובצק פריך בעשייה ביתית, יעלו על כל הציפיות של הנוכחים באירוע, והכי חשוב- יסגרו פינה לכל מי שבא על בטן ריקה.

פסטות ולזניות
קרדיט : בראשית אירועים

מתוק לו מתוק לו – מי מאיתנו לא נכח באירוע שבגלל שהקייטרינג בו היה בשרי כל קינוחי השולחן היו..איך לומר מבלי להזיל דמעה..פרווה☹ שלא תטעו, חלילה אין לנו בעיה עם קינוחי פרווה אבל… אצלנו בקייטרינג "בראשית" ובכלל, בכל אירוע שמכבד את עצמו- קינוחים הם מאסט, וכשהם חלביים זו פשוט רמה אחרת! אחרי כל ארוחה טובה, תהיו בטוחים שהאורחים שלכם מצפים למגש קינוחים עשיר ומפתיע. אצלנו תוכלו לקבל בדיוק מה שציפיתם לו ואפילו יותר. החל ממגשי פירות ענקיים למי שכבר שבע או טבעוני וכלה בקינוחים מתוקים ומיוחדים, והמחירים? מפתיעים כמעט כמו הטעם.

מתוק לו מתוק לו
קרדיט : בראשית אירועים

אז כמו שאתם שמים לב, להבדיל מאירועים, לקייטרינג החלבי יש התחלה אבל לגמרי אין סוף. אנחנו בקייטרינג "בראשית" נדאג שלאירוע שלכם תהיה התחלה נהדרת, אמצע משגע ואיך לא- את הסוף הכי טוב שיכול להיות שישאיר לכולם טעם של עוד?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here