ניקיון יסודי: הדרך האפקטיבית לגמילה מהתמכרויות

המשפחה, העבודה, חשבון הבנק וגם הנפש, כולם סופגים את האש כשהאדם שאנחנו אוהבים מתמכר לאלכוהול, לסמים או להימורים. הוא מתקשה לשלוט בצורך, הוא משקר ופוגע, ואם המעגל הזה לא ייעצר המצב רק יחמיר. למרבה המזל יש דרך אחרת, יעילה וטובה יותר. תוכניות גמילה פרטניות וליווי מקצועי יעזרו לכל אדם להיגמל, בין אם הוא מכור לקנאביס או לסמים קשים.

התמכרות – הסיבה והתוצאה

אפשר לדבר על המון סיבות שיכולות להסביר התמכרות לאלכוהול או לסמים. מגנטיקה ועד השפעות סביבתיות, דרך מצוקה רגשית וחוסר יכולת להתמודד עם משברים. כל אחד מאלה עלול להוביל את האדם להתנהגויות כפייתיות שמסבות לו נזקים משמעותיים, גם ברמה האישית וגם ברמה החברתית. אם זיהיתם את ההתמכרות אצל אדם שאתם אוהבים, זה בדיוק הזמן לעצור את הסחף ולספק לו מסגרת תומכת ומכילה לטיפול בבעיה. וילה מטריקס, ממרכזי הגמילה הטובים בישראל, מציע לכם את כל הכלים הפרקטיים והיעילים ביותר להתמודד עם הצורך הבלתי פוסק, ועם האתגרים הנלווים.

גמילה מאפשרת יותר שליטה

אחד המאפיינים העיקריים של כל התמכרות לסמים, להימורים ואפילו לקניות, הוא היעדר השליטה. כשהסמים מכתיבים את הקצב, לאדם המכור אין כל שליטה על הצורך הפיזי בעוד מנה והוא מרגיש שאין לו ברירה אלא לעשות כל מה שדרוש כדי לספק מענה לצורך הזה. הוא משקר, גונב ופוגע באנשים הקרובים אליו, וההתנהגות הזו מסבה לו נזקים כבדים מאוד. רק בתהליך גמילה יסודי ניתן להשתחרר מהשליטה החיצונית הזו ולתפוס פיקוד מחדש.

משימה אפשרית בהחלט

בעוד מרכזי הגמילה מספקים מענה איכותי למכורים, אנשים רבים נוטים לחשוב כי טיפול בהתמכרויות איננו אפשרי באמת. הם מעניקים למושא ההתמכרות את כל הכוח הדרוש ובטוחים שאין להם את היכולת הרגשית שתאפשר להם להשתחרר מהצורך הבלתי פוסק. אלא שהמסגרת המקצועית והליווי הפרטני הם שמשיגים תוצאות בלתי רגילות.

המשבר וההתמודדות

מי שחווה משברים ובורח מיד אל האלכוהול, הסמים או ההימורים, מי שמרגיש צורך אינסופי בעוד ריגוש או עוד מנה, ומי שממשיך לתחזק את ההתנהגות הכפייתית – לכולם יש פתרון איכותי ומדויק מאוד. וילה מטריקס, מרכז גמילה מאלכוהול ומסמים, מספק את כל הכלים הדרושים כדי לאפשר לכל אחד ואחת את החיים הנקיים והטובים יותר, חיים שבהם השליטה כולה שלהם, ולא של אף אחד אחר. אתם מוזמנים לצאת לדרך חדשה וליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 050-4949696.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here