קריאת תהילים
קרדיט:rabenu.co.il

גם אם אתם לא תמיד מרגישים שאתם מחוברים לשורשים יהודיים שלכם או למסור את ישראל, זה לא אומר שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם מדי פעם, בעיקר בעת משבר, לפנות לקדוש ברוך אור ולבקש עזרה. ‏זו יכולה להיות תפילה אישית שקטה, או קריאת תהילים בצורה מסודרת, אבל כאשר מדובר על מחלה, אל רגע משבר, או על חלום ישן שאתם מנסים לאנשים, הפניה לקדוש ברוך הוא היא בדיוק מה שאתם רוצים וצריכים לעשות בשביל למצוא חיזוק רוחני. אבל מה קורה כאשר אין ‏לכם בכלל רקע בתחום ההלכה? במצב כזה, אתם יכולים לפנות לאנשי הצוות של ישיבת אור דוד, ואנחנו נתן לכם את ההנחיה הדרושה לטובת קריאת תהילים בדיוק כמו שאתם צריכים..

‏מבחינת ההלכה היהודית, יש חשיבות גדולה מאוד לקריאה של תהילים באופן קבוע. במובנים רבים, זו היא הדרך ‏ליצור חיבור רוחני עם השם ברגעים קשים, לבקש עזרה, נחמה וישועה, ובעיקר לדאוג להזכיר לעצמכם שהסיבה שבגללה אתם מאמינים היא הישועה. אנשים רבים פונים לקריאה של תהילים כאשר הם נמצאים בנקודת שפל או שהם דואגים ‏למצב הבריאותי של קרוב משפחה אהוב יקר. ולפעמים אנשים מרגישים שהם צריכים לקרוא תהילים רק בשביל לקבל חיזוק רוחני. זאת, בנוסף לצורך לקרוא פרק תהילים בכל בוקר, אם אתם יהודים מאמינים שהולכים לפי כל המסורת של ההלכה היהודית.

ללמוד לקרוא תהילים בצורה הכי קלה ונעימה שיש

‏היום יותר מתמיד, קריאת תהילים היא דרך טובה מאוד ‏ליצור הרגלים חדשים ‏ולהתחיל לבנות את הכניסה שלכם אל תוך החיים בתור יהודי מאמין. כלומר, הרגע שבו אתם מחליטים להתחזק, כדאי לכם להתחיל ‏באופן קבוע לקרוא פרק של תהילים מדי יום ומכאן יהיה לכם קל יותר לפנות לעזרה אנשי הצוות של ישיבת אור דוד על מנת להתחיל לתכנן את המשך הדרך שלכם. אנחנו ‏מלווה אתכם בכניסה אל תוך הישיבה ונעזור לכם ליצור את אורח החיים היהודי המתאים למסורת שלכם ולרצון שלכם, ‏עם מעגלי תמיכה מתאימים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here