שתיית משקאות משכרים היא מנהג אשר מלווה את ההיסטוריה של האנושות. ישנן סיבות שונות שבגינן נפתח בקבוק בירה או נחלוץ בקבוק יין. ככל שמדובר על הציבור החילוני אז לא ממש צריכה להיות סיבה מיוחדת ולמעשה גם ישבה תמימה בסלון יכולה להוות גושפנקא לפתיחת שולחן שעליו יוצבו בגאון בקבוקי בירה קרירים וצוננים. אמנם כולנו מודעים לסכנות הרבות אשר אורבות לנו במידה ונחליט להחיל לצרוך אלכוהול בכמות מוגברת. מאידך שתיית בקבוק בירה או כוס יין עדיין לא הרגה אף אחד (כל עוד לא מדובר על מלך שניסו לחסל).

ראש השנה ופסח

בקרב קהילות רבות נהוג לחגוג חגים מסורתיים אשר האלכוהול משחק תפקיד חשוב מאוד במהלכם. ראש השנה הוא אחד החגים שבו ליין יש תפקיד מרכזי ולא ניתן להעביר את ערב החג ללא בקבוק יין או שניים על השולחן. גם חג החירות מציג אפשרויות רבות ללגום מן המשקה המבושם. ארבע כוסות לפחות לכל אורך ליל הסדר לא פחות ולפעמים אפילו יותר.

פורים הוא אמנם חג כללי שכזה אך ניכר שמדובר על אחד התירוצים הטובים ביותר להשתכר בהם. עד לא ידע זה מחייב למדי ואף אחד לא רוצה להסתבך עם המקורות. ישנם עוד מקומות רבים במהלך השנה בהם נפגוש את האלכוהול ונהנה ממנו בטוב טעם כמובן.

איך נבחר אלכוהול איכותי

את הבחירה מומלץ להשאיר בידי מומחים. ישנן חנויות קונספט רבות שבהן ניתן לגלות סוגים שונים של אלכוהול איכותי. לא כדאי להסתמך על הפיצוצייה הקרובה שכן היא לא תמיד תספק לכם את הנוזל האיכותי ביותר. בנוסף ישנם מקרים רבים של מכירת אלכוהול מזויף שעלול לגרום לבעיות קשות ואפילו למוות.

בכל משפחה או חבורה יש אנין טעם אחד שמכיר את השמות של כל המותגים בתחום. ברב המקרים הוא ישמח לסייע ולספק מידע חשוב. את האלכוהול כדאי לשמור במקום אפל וקריר. אם מדובר על יין אז מומלץ להכניסו לקירור בסמוך לאירוע (במידה ואין לכם מקרר יין מקצועי). יין אדום לא זקוק לקירור ובירות כמובן שימחו לבלות במקרר שעות רבות ולהגיע לטמפרטורה המתאימה להן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here