תכנים ערכיים במרחק נגיעה – כך מנגישים חינוך
קרדיט : מקדמיה

כיום ישנן דרכים מיוחדות ושונות לאפשר לילדים לרכוש ערכים ולקבל הצצה לעולמות תוכן חינוכיים שונים. בין אם אתם אנשי הוראה מנוסים ובין אם אתם הורים צעירים שרק רוצים לתת לילדים את החינוך הטוב ביותר – רצוי להתעמק באפשרויות שמציע מיזם מקדמיה – חינוך עם שוקולד. בזכות מיזם זה תוכלו לשלב בין הרצאות מעשירות לבין סדנאות מהנות.

 

לנקודות הציון שבחיים

אם אתם רוצים לאפשר לבת שלכם לחגוג בת מצווה ערכית, ולגלות את הקשר שלה ליהדות, לתנ"ך ולאימהות המקראיות, אין צורך להתאמץ. סדנאות בת מצווה לנערות דתיות הופכות בשנים האחרונות לטרנד רחב-היקף בו ניתן להעשיר את עולם הידע של הילדות. בסדנאות אלו הנשים הצעירות לומדות מה הן המקורות המקראיים של העוצמה הנשית, ומה הוא תפקיד האישה ביהדות.

 

לצוותי החינוך וההוראה

ניתן לקחת צעד אחד קדימה את הסדנאות החינוכיות וליצור בקרב קהילת בית הספר ימי העשרה מרוכזים. תפקידם של ימים אלו הוא לספק למורים מגוון רחב של אפשרויות ללמד את החומר הנדרש בכיתה. הרצאות למורים, בדומה לאירועים אחרים, מלווות בחידונים אינטראקטיביים ומאפשרות למשתתפים ללמוד איך לשתף פעולה יחד, ואיך לרתום את כל יושבי החדר לטובת המשחק המשותף. את אותם ערכים עם המורים הם יכולים להעביר במהלך שנת הלימודים לתלמידים בכיתה – וכך להפוך את כל תהליך הלמידה למעניין הרבה יותר מבחינת התלמידים.

 

לחופשות הקיץ והחגים

אחת התפילות החשובות ביותר בנוגע לחינוך מתייחסת לעובדה שלא מדובר בתהליך עם התחלה, אמצע וסוף. בדיוק מסיבה זו אתם רוצים להעשיר את הילדים בפעילויות כדוגמת סדנאות חווייתיות גם בתקופות החגים.

יצירת מגוון רחב של פעילויות לילדים בקיץ יכול להיות המשך ישיר לחומר הנלמד במהלך השנה. בהתאם לכך, הזמן בקייטנות ינוצל גם למטרות חינוכיות, ולא רק למשחקים או פעילויות חברתיות. בכל הנוגע לילדים שלכם ולחינוך שלהם השמיים הם הגבול. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב מחוץ לקופסא או להיעזר בצוותים החינוכיים המקצועיים על מנת להמשיך לעניין את הילדים.

מיזם מקדמיה – חינוך עם שוקולד מאפשר להורים ולמורים לשנות את כל תפיסת חוויית הלמידה ולהפוך אותה לחווייתית הרבה יותר. אנו מפיקים סדנאות והרצאות לילדים בכל הגילאים ומגישים אותם בצורה מעניינת, מושכת ומגרה. אז אם גם אתם רוצים להפוך את שיגרת החינוך של הילדים שלכם לשונה התקשרו למקדמיה –04-6101161.

‏‏לכידה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here