הפלגות נופש כשרות
קרדיט: flickr

לא מעט אנשים המעוניינים לצאת לחופשה אטרקטיבית, מחפשים סוג חופשה פחות בנאלי ושגרתי מהחופשות אשר הם מכירים. עבור אותם אנשים, מוצעים כיום הקרוזים. כאשר מדובר על קרוזים, מדובר על הפלגות נופש איכותיות, על ספינה המהווה מעין בית מלון צף, כאשר בהתאם לקרוז הנבחר, ניתן לבקר במגוון רחב של יעדים ולהנות מנוף עוצר נשימה, טבע, תרבות, היסטוריה ועוד. אם אתם משתייכים לציבור שומר דת ומסורת ואתם תוהים האם הפלגות הנופש מתאימות גם לכם, חשוב שתדעו שכיום ניתן למצוא לא מעט קרוזים כשרים, המתאימים מאוד עבור הציבור הדתי.

הפלגות נופש- למה זה כדאי?

אז למה בעצם כדאי לצאת להפלגות נופש? ובכן, אין כמו הפלגה בים הפתוח, הכחול והשלו, כאשר האונייה אשר אתם מפליגים עליה, מציעה עבורכם את כלל הפינוקים האפשריים: מגורים נוחים בחדר איכותי, קולינריה משובחת ואיכותית על האונייה, ג'קוזי ובריכה על סיפון האונייה, מגוון רחב של הפעלות לאורך כל היממה על האונייה ועוד. בעצם, ניתן להנות מכל מה שמציעה חופשה בבית מלון, אלא שבניגוד לחופשה בבית מלון, אשר מהווה מבנה סטטי, אתם נהנים מבית מלון יוקרתי, אשר מפליג על פני הים לעבר יעדים שונים.  במהלך ההפלגה הספינה תעגון ביעדים שונים, כאשר בכל יעד יהיה לכם פרק זמן לטייל בו ולהנות מכל מה שהוא מציע בו. ביעדים מוצעים עבורכם סיורים מודרכים אשר אתם יכולים לבחור בהם או שתמיד תוכלו לטייל באופן עצמאי באזור, כאשר מראש נקבע זמן שבו הספינה יוצאת מהנמל שבו עגנה, אל עבר היעד הבא. כמובן שחשוב מאוד להקפיד על הגעה בזמן שנקבע מראש.

קרוזים כשרים- האטרקציה הטובה ביותר לציבור הדתי

הפלגות נופש היוו ומאז ומתמיד אטרקציה נהדרת, בעיקר עבור הציבור החילוני שאיננו מקפיד על ענייני כשרות. הציבור הדתי אשר היה מעוניין לצאת לקרוז, נדרש לרוב להתפשר על אוכל בחמגשיות שהובא מוקפא מהארץ והופשר לפני כל ארוחה. במקרה טוב יותר, הציבור הדתי היה בוחר לאכול אוכל שמבחינת כשרות מותר לאכול כגון: ירקות ופירות טריים, קופסאות שימורים או אוכל ארוז עם הכשר אין ספק שהפלגות נופש מעין אלה, אינן סיפקו חוויה קולינרית עבור הציבור הדתי. אולם כיום, ישנן חברות המציעות קרוזים כשרים לציבור הדתי, אשר במהלכם האוכל המוצע באוניה הינו אוכל גורמה משובח ואיכותי, שהוכן במקום. כמובן שלקרוז זה מצטרפים משגיח כשרות ואף רב, אשר מוודאים כי האוכל הוכן במטבח שהוכשר בהתאם לכל כללי הכשרות.

הפלגות נופש הרלוונטיות עבור הציבור הדתי, מאפשרות לכל אדם שומר דת ומסורת, להנות מכל היתרונות של הפלגה כשרה מישראל מבחינת האטרקציות שעל הספינה ומבחינת הביקור ביעדים השונים, מבלי שהוא ידרש להתפשר באופן כלשהו על הקולינריה שבספינה. חשוב לבחור בקרוז הטוב ביותר, על מנת שיספק את החוויה המושלמת לכל אדם שבוחר לצאת אליו.

 

חברתנו כושר-קרוז בע"מ מארגנת הפלגות דה-לוקס מעל 4 שנים, יצרנו עבורכם הפלגת חלומות המותאמת לקהל שומר מסורת, שומר כשרות, שומר שבת ולא רק …כמו כן כל התפילות במהלך השבוע ושבת מובטחות, בזכות הקשר המוצלח של שותפינו ואנחנו כושר-קרוז בע"מ נעניק לכם חווית ים ייחודית, אינטנסיבית ובלתי נשכחת צוות כושר-קרוז בע"מ.

כתובתינו: יוחנן הורקנוס 2, ירושלים

02-3721681

[email protected]

צרפת: 33-1-82880157

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here