קרדיט: pixabay

חבר חדש הצטרף למשפחה וההתרגשות היא בטח בשיאה. עוד לא יצא לנו להתאושש כמו שצריך מהלידה וכבר אנו נדרשים להמון הכנות. מעבר להכנת הבית לתינוק החדש, יש לנו שמונה ימים לדאוג לטקס הברית. גם אם החלטת לעשות אירוע צנוע בבית, הקייטרינג המתאים יוכל לשדרג באופן משמעותי את האירוע שלך. למענה מקצועי, ניתן לפנות אל שף איתן קיזלר. עם הקפדה בלתי מתפשרת על איכות חומרי הגלם ופרודוקטים הנעשים בעבודת יד, מובטחת לך חוויית טעם יוצאת דופן.

יותר ויותר משפחות בוחרות לערוך את טקס הברית במתכונת צנועה ומצומצמת ומקיימים מפגש למשפחה ולמעל חברים מצומצם בביתם. ישנם יתרונות רבים לבחירה הזו. אחרי הכול, ממתינות לך הוצאות רבות עם הילד החדש בבית ועם קצת השקעה ומחשבה, ניתן לעשות אירוע אינטימי, מרגש ומהנה לא פחות גם בבית שלנו. אחד ההיבטים שהכי עושים את האירוע, הוא הקייטרינג. הדבר לא אמור להפתיע אותנו. אחרי הכול, אוכל קשור באופן הדוק לתרבות ולמפגשים חברתיים וככל שטעמו של הסועד הישראלי נעשה מעודן יותר ומודעותו לחומרי גלם איכותיים ולאורח חיים בריא עולה, כך גם הציפיות שלו משתנות. כדי ליהנות מתפריט קייטרינג לברית שידברו עליו זמן רב אחר כך, שף איתן קיזלר מזמין אותך ואת האורחים שלך לחוות את המטבח שלו באירוע הבא שלך.

שירות הקייטרינג יכסה את כל הסידורים

יתרון נוסף בהיעזרות בשירותי קייטרינג באירוע הביתי הוא שניתן להוריד מהראש את כל ההכנות הקשורות להגשה. מהגשת משקאות וקוקטיילים ועד לדאגה לכל כלי ההגשה, הסידור והפינוי, יש לך פתרון מקיף אחד שמאפשר לך להתפנות לאירוח ולהשתתפות באירוע המרגש. כך, יהיה באפשרותך להרוויח מכל הכיוונים – כל הסידורים מרוכזים תחת גורם אחד, האורחים שלך נהנים מתפריט ברמה הגבוהה ביותר ואליך מגיע שף עד הבית ומספק את החוויה השלמה של מטבח העילית. לאלו מאיתנו שהטעם הטוב חשוב להם, זהו פתרון מושלם לאירועים שזוכרים זמן רב אחר כך.

מטבח אקלקטי ומקורי

חיפשת זמן רב קייטרינג בצפון באיכות בלתי מתפשרת? נשמח לספק לך את השירות הטוב ביותר ולבנות עבורך תפריט מותאם אישית שיספק מענה לכל ההעדפות והצרכים של האירוע שלך. בין אם נדרשים לך חטיפים קלים וקוקטיילים לאירוע עסקי, או בופה עשיר ומגוון לכל אירוע, יש לנו כל מה שצריך כדי לדאוג שתהיה לך חוויה. לפרטים נוספים על האפשרויות העומדות לרשותך ולהזמנות, ניתן לפנות אלינו עוד היום בטלפון 052-4430202.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here