להעניק טאץ' אישי

עיצוב הבית באופן מקצועי ויצירתי ייצור אווירה נעימה – בכך אין כל ספק. לצד בחירת הריהוט וצביעת הקירות, חשוב לא פחות לבחור את החיפויים המושקעים בכל חדר וחדר. בין אם מדובר בעבודות זכוכית כאלו או אחרות, כדי שתיווצר הרמוניה עיצובית מושלמת בביתכם, חשוב ביותר להשקיע בכך מחשבה, זמן ומשאבים אחרים.

אין ספק שרבים מאתנו חולמים על היום בו נעבור לגור בבית מושקע; מרחב אישי בו נקום מדי בוקר עם חיוך ונחזור אליו מדי ערב שמחים ומאושרים. במקביל לכך, כדי שתוכלו להעניק לחדרים השונים את הטאץ' האישי המתאים להם, אנו מזמינים אתכם לפנות אל עקיבא GLASS. החל ממעקה זכוכית, מקלחונים מעוצבים ועוד – אנו מתמחים בעבודות זכוכית. כמו כן, אנו מעניקים לקהל לקוחותינו שירות אדיב והתאמה מלאה על צרכיהם ודרישותיהם השונות.

להתקלח בנוחות ובסטייל

בית חמים ונעים הינו בית מעוצב בעל אמירה אישית. עבור כל אחד ואחת מאתנו אמירה זו מסמלת דבר מה אחר: החל מבחירת צבעים נועזים, שימוש בחומרי גלם שונים ועוד – אין דרך אחת ליצור את הסביבה האישית שלנו. עם זאת, על דבר אחד אין כל וויכוח: שימוש בחיפוי זכוכית בביתכם ישדרג את הנראות שלו. ברצונכם לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם? חיפוי זכוכית לאמבטיה יענה על בקשותיכם ויגשים את חלומותיכם – והרבה מעבר לכך. לפתרון מומלץ זה יתרונות רבים הכוללים, בין היתר, ניקיון ותחזוקה שוטפת נוחים ופשוטים.

כמו כן, עקיבא GLASS ממליץ על הפתרון הבא לחדר האמבטיה: מקלחונים בהתאמה אישית. בהתאם לגודל חדר האמבטיה, הסגנון של המקלחון ועוד תוכלו תיצור חלל נעים, פונקציונלי ואסתטי; חלל בו תיהנו להתרענן לפני או אחרי יום עבודה ארוך. כמו כן, מקלחון בהתאמה אישית יסייע לכם ולילדים שלכם לשמור על הבטיחות.

השירות המקיף והמקצועי ביותר

כאשר אנו מעצבים את ביתנו, מדובר במשימה מורכבת יותר ממה שנדמה. כדי שגם אתם תוכלו להתרענן בהנאה ובבטיחות מקסימלית, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עקיבא GLASS. אנו מתמחים בביצוע עבודות זכוכית: החל מחיפויים, מקלחונים, מראות ועד מחיצות ופלטות לשולחנות – אנו מעניקים ללקוחותינו את השירות האיכותי, המתקדם והמקצועי ביותר. התקשרו עכשיו 052-548-3950.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here