הנה ימי הקיץ המטריפים בחום שלהם חולפים על פנינו. עוד מעט ויבוא הסתיו, יגרום לנו להתנשף קלות: יופי, כעת הלילות יהיו יותר צוננים והימים פחות לוהטים.

יחד עם זאת, יש באפשרותכם לצלול אל ים הקרירות והצינה שמבטיחים לכם צימרים בצפון הארץ.
מה יכול להיות יותר טוב מאוויר נקי וצח? כלום, יגידו חלקכם ואי-אפשר שלא להסכים עימם. במיוחד, אם תכננתם כמה ימים של חופש. בואו אל הצימרים בצפון וראו כמה הכל פשוט.

בעד מחיר מוזל הרבה יותר מזה, שהייתם מאולצים לשלם עבור אותם שלושה-ארבעה ימים בבית מלון הכי פשוט בים המלח, לדוגמה, או בטבריה, בצימרים בצפון תקבלו הרבה יותר. אחר-כך, בעודכם מדפדפים באלבומים עם תמונות מאותו הנופש, תשאלו את עצמכם מדוע לא הפניתם את מוחכם אל האלטרנטיבה המצוינת שנותנים הצימרים.

בואו נחשוב יחד אילו יתרונות יש בצימרים בצפון לעומת צורת נופש רגילה- בתי מלון.
אם מדובר בבתי מלון בחוץ-לארץ, אפשר להבין איכשהו מדוע בכל זאת הנפשות נמשכות לדבר-מה בלתי-ידוע המחכה להם בארצות זרות. הרי זה פשוט מאוד, צריך רק להפעיל את הגיונכם: היות והארץ הזרה אינה מוכרת כפי שמוכרת ישראל (חושבים רבים, אך טועים בגדול), יהיה לנו יותר מעניין לבלות בערים שטרם ראינו, לפגוש אנשים חדשים ולחוות כמה שיותר הרפתקאות. יחד עם זאת, אותם אנשים המעדיפים להכיר ארצות אחרות טוב יותר מאשר את ישראל, עושים את השגיאה הגדולה, אולי, בחייהם, כאשר חושבים כי בארץ אין הרפתקאות. אבל, יש בידיהם עדיין האפשרות לתקן הכל. ולמה הכוונה הכל- הם יבינו, ברגע שיראו במו עיניהם מה זה אומר- נופש ישראלי בצימרים בצפון.

ראשית, כדאי להבין ולהפנים כי לצימרים בכלל וצימרים בצפון בפרט עוד אין הסעה מאורגנת, כמו באירופה וזה, אולי, החיסרון היחיד שניתן למצוא בהם. על-אף החיסרון הנ"ל, בצימרים בצפון תוכלו למצוא דבר הנחשב לבין החשובים ביותר בחייו של האדם- הרוגע. בשל האווירה המיוחדת במינה של כפרים קטנטנים ומושבים זעירים, בהם ממוקמים הצימרים הצפוניים לרוב, מרגישים בוודאי כל הבאים להתארח שם את הקסם הכפרי. נסו לענות לעצמכם, תושבי הערים הנכבדים, מתי הייתה הפעם האחרונה שיצאתם אל לב החורש או אל השדה בעת הזריחה, בכדי להשתלב בליבכם בתוך הטבע?

או מתי יצא לכם בפעם האחרונה לצלם סדרה של מאות תמונות של כלניות, חמניות או כל צמח אחר?
ושאלה אחרונה: מתי בפעם האחרונה ראיתם הרים למול עיניכם הפקוחות לרווחה, בניסיון לחצוב את המראה עוצר הנשימה בלבכם ובזיכרונכם?

בנוסף, יש להבין היטב כי בצימרים בצפון תהיו חופשיים מההמולה האופיינית כל-כך לבתי המון בארץ ובחו"ל. זאת מאחר ובצימרים בצפון יש מעט מאוד בקתות- מקסימום, ארבע. לפיכך, הצימרים שבצפון יאפשרו לכם לחוש בפרטיות- יתר, כאשר אין מסביב ילדים, עבודה, הורים שזקוקים לעזרתכם- בקיצור, רק שם, בצימרים שלנו, תהיו פנויים מכל הבעיות והדאגות שמגיעות אלינו יומיום. חלקיכם יכול לא להסכים עם העובדות ולומר כי גם בנופש בבית מלון או בטיול מאורגן אפשר לנשום בנחת ולהרגיש בכיף שמביא רק חופש.

על זה אוכל לומר רק את הדבר הבא: הבחירה כולה בידיכם. אך זכרו, כי אטרקציות, מבצעים לחיילים ו/או סטודנטים ומידת האינטימיות שמספק כל צימר בצפון, לא ייתן לכם אפילו המלון הכי טוב. מה גם שבצימרים בצפון, אם אתם מזמינים אירוח הכולל ארוחת בוקר, כל המאכלים הם תוצרת ביתית. תסכימו איתי, זהו פינוק קטן, אבל תורם מאוד למושלמות של הנופש שלכם.

אז למה אתם מחכים?! רוצים באמת את הנופש שלו אתם באמת ראויים? בואו להתארח בצימרים בצפון – ניסיון מוצלח ומהנה של רבים לפניכם ישכנע הרבה יותר טוב מכל המילים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here