פרסום חרדי תופתעו לגלות
קרדיט תמונה FREEPIK

העולם שלנו משתנה בקצב מהיר. אם בעבר הסתמכנו יותר על שלטי חוצות או על מודעות בעיתונים, הרי שהיום אנו מסתמכים בעיקר על תכני דיגיטל – אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות כמו וואטסאפ, עמודי נחיתה, פרסום ממומן בגוגל ועוד. גם הציבור החרדי אינו מעוניין להישאר מאחור, למרות הפיתוחים הטכנולוגיים שכוללים תכנים בעייתיים עבורו. תופתעו לגלות שלצד הסינון בעולם האינטרנטי, הציבור החרדי פתוח לפרסום המותאם עבורו. 

בעולם החרדי מבינים את היתרונות של הדיגיטל

לתחום הדיגיטל יתרונות רבים גם לציבור החרדי המנהל את העסקים שלו ומעוניין להגדיל את החשיפה. פרסום חרדי הוא פרסום המותאם לציבור הדתי והחרדי הצורך את התכנים, ועדיין לא ניתן להתעלם מהיתרונות שמביא עמו עולם הדיגיטל עבור בעל העסק:

  • פרסום מהיר – השיווק הדיגיטלי הוא שיווק מהיר. בניגוד למודעות המודפסות, אין צורך לעצב במשך שעות ולאחר מכן להמתין להדפסה, כאשר אפשר לפרסם את הכול באינטרנט ולקבל פניות במהירות. 
  • חשיפה משמעותית – השיווק הדיגיטלי מעניק חשיפה טובה לציבור החרדי וגם לציבור מעבר לו. בעזרת אתר אינטרנט שבנוי היטב, רשת חברתית מנוהלת ושורה ארוכה של כלים ניתן לפרסם את העסק בפלטפורמות שונות. 
  • התאמת הפרסום לקהל היעד – אחד היתרונות המשמעותיים יותר שיש בשיווק דיגיטלי הוא היכולת להתאימו לקהל היעד. לדוגמה, אם מדובר בציבור החרדי, ניתן להתאים את שיטת הפרסום לפי תחומי עניין, תכנים מסוננים ועוד. 
  • עובדים בשבילכם 24/7 – השיווק הדיגיטלי זמין לציבור החרדי בכל עת, גם בלילות הפנויים יותר מעיסוקים. כמובן, ניתן להשבית את האתרים בשבתות וחגים.
  • בוחנים את יעילות הפרסום – בעל עסק יכול לבחור את פלטפורמת הפרסום המתאימה לו, ואם היא אינה עובדת או אינה יעילה דייה, הוא יכול לבחור בפלטפורמה אחרת. 

פרסום מותאם לציבור

אחד הדברים החשובים יותר שכדאי להבין לגבי פרסום ושיווק בעולם החרדי הוא שמדובר בפרסום שצריך להתאים למגזר מבחינת תכנים, תמונות, סרטונים ומאפיינים שונים אחרים. כך לדוגמה, בציבור החרדי לא תמצאו תכני רכילות ואופנה באתרי חדשות, אלא יותר ידיעות על גמילות חסדים, מעשי צדקה, הדף היומי ועוד. ואם מדברים על תמונות, הרי שלא תמצאו בציבור החרדי תמונות פרובוקטיביות של נשים או ילדים, אלא תמונות צנועות בלבד. כמו כן, אחת הרשתות החברתיות החזקות יותר בעולם החרדי היא הוואטסאפ, שכן ניתן לבצע עבורה סינון. מעבר לכך, תכנים שונים במגזר החרדי עוברים סינון, החל מתכני אינטרנט ועד הדיסק און קי השימושי כל כך. אחרי הכול, ניתן להעלות על הדיסק און קי כל חומר מסונן ולערוך פיקוח קפדני. 

החברה שמספקת את הפרסום המתאים

אם רוצים לשווק מוצר או שירות כראוי ולהתאים את שיטת השיוווק לציבור החרדי, כדאי לבחור בחברה שמבינה עניין. גיל דיגיטל חרדי ודתי היא חברה הפועלת במשך שנים רבות עבור המגזר החרדי ומציעה מגוון רחב של שירותים איכותיים וייחודיים דוגמת אסטרטגייה ומיתוג, ניהול רשתות חברתיות, קידום אתרים ממומן, בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה, ביצוע אוטומציה שיווקית ועוד. הצוות המקצועי של החברה מלווה כל בעל עסק בדרך להצלחה הפרטית שלו. אז אם גם אתם מעוניינים להצליח בעולם העסקים במגזר החרדי, פנו לחברה ותקבלו את השיווק והפרסום שתמיד רציתם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here