סדנאות בזום
Credit: Pixabay.com

עסקים מתמודדים כיום עם תקופה מאתגרת באופן חסר תקדים. עובדים רבים נשלחים לעבוד מהבית והפעילות העסקית מצומצמת ולעתים אף מושבתת לחלוטין. ברגעים כמו אלו, חשוב שנגייס את כל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להעלות את המורל ולהכניס עניין לתרבות הארגונית שחווה כעת טלטלה. בעלי עסקים רבים נעזרים כיום באנשי מקצוע על מנת להעביר הדרכות וסדנאות מעשירות לעובדים שלהם, גם כשהם עובדים מרחוק.

משבר הקורונה טרף את כל הקלפים עבור תחומי תעשייה רבים. לצד האתגרים הרבים, הוא גם מהווה זרז משמעותי לפיתוח עסקי ולשינויים באופי הפעילות שעשויים לשרת אותך גם הרבה לאחר שהמשבר יחלוף. סביר מאוד להניח שהמורל בעסק שלך ירוד מאי פעם. עובדים רבים נשלחו לחל"ת וייתכן שחלקם אף פוטרו. סיום המשבר נכון להיום אינו נראה לעין והעובדים נדרשים לשמור על פרודוקטיביות במציאות מאתגרת ומורכבת. חשוב שנעשה מאמצים על מנת לסייע להם בתהליך הזה. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי קיום סדנאות בזום בהן יוכלו העובדים לקבל טיפים כיצד להסתגל לאופי העבודה החדש, להעשיר את ידיעותיהם וליהנות מפעילות מעשירה וחברתית, מבלי לעזוב את הבית. קבוצת גישות למצוינות מציעה מגוון סדנאות במודל לימוד מרחוק לצוותים וארגונים על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם.

שיפור משמעותי בפריון העובדים

אם נצטרך לבחור במילה שמאפיינת את התקופה האחרונה, "בידוד" היא בהחלט אחת הבחירות הראשונות. תחושת הניתוק ניכרת בכל ההיבטים של העבודה ומשפיעה גם על אופי ההתנהלות. אנו נמצאים במגרש הביתי שלנו והמוטיבציה פוחתת. קיום סדנאות והרצאות יכולים להעצים את תחושת השייכות של העובדים לארגון ולהתגייס ביתר שאת למשימות שלו. הדרכות לעובדים הוכחו במחקרים רבים כיעילות לשיפור פריון העבודה בארגונים ובתקופה כמו זו, היעילות נעשית משמעותית הרבה יותר. הרצאות מעניינות בנושאים הרלוונטיים לתחום עיסוקם של העובדים תעשיר, תגייס ותשפר את המורל.

מלווים אותך גם ברגעים המורכבים ביותר

אנו בקבוצת גישות למצוינות מאמינים כי עולם התוכן של העובדים הוא היבט קריטי ברתימתם למימוש יעדי הארגון ולשיפור תהליכי העבודה בכל ההיבטים. לכן, אנו מתגייסים גם כעת כדי להעניק לעובדיך את הכלים הטובים ביותר כדי להתנהל ביעילות. נשמח להשיב על כל שאלה שעשויה לעלות לך על תחומי הלימוד שאנו מציעים ועל תוכניות ההכשרה הזמינות לעובדים ומנהלים כאחד. כדי לקבל סיוע בבחירת הסדנא המושלמת לעובדים שלך, אנו זמינים עבורך כעת בטלפון 077-9973041 ונשמח לתת לך מענה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here