שלושה צימרים מיוחדים בארץ
קרדיט PIXABAY

ישראל היא מדינה מאוד מיוחדת (בקטע מאוד טוב), ולכן יש גם אפיקי תיירות מאוד מעניינים. אבל מהצד השני, יש גם צימרים מיוחדים שכל מי שחווה אותם בעבר, חזר אליהם בגדול. מה מיוחד בהם? אם זה המבנים, מקום לא שגרתי, והשהייה בהם. ממש כמו הרפתקה בארץ קסומה… (אולי הגזמנו, אבל בערך!)

רגע לפני, אנו רוצים להזמין אתכם לאתר חדש ומפתיע – WeekendTop צימרים מיוחדים.

אז מהם אותם הצימרים שכבשו אותנו? בואו נתחיל.

צימרבוס – מנחשים?

ניחשתם נכון, מדובר על חוויה שונה מכל מה שהכרתם עד כה. הצימר בעצם בנוי על אוטובוס.
הצימר נמצא במושב עזוז, תשכחו מכל מה שחוויתם עד כה, כאן אתם מרגישים אחרת.

למעשה, מדובר על חופשה בנגב, המצוירת על חול ומדבר, למעשה, מדובר על אוטובוסים שכבר אינם בשימוש, ונהפכו לצימר מיוחד ואטרקטיבי לזוגות ומשפחות. אוהבים עיצוב של פעם? מחפשים משהו מיוחד? הרפתקני כזה? זה הצימר בשבילכם!

להזמנות ופרטים נוספים פשוט חייגו – 052-529-2715.

ימי מדבר – צימר בוץ מיוחד

הצימר המיוחד הזה נמצא ביישוב "צוקים", ונקרא על שם מאוד מיוחד: "ימי מדבר". למעשה, מדובר במקום תיירות מיוחד לאנשים אמיצים. הצימרים מבוססי בוץ, ומכילים עשרה בתים המיועדות לזוגות צעירים, משפחות, ובעיקר לאנשים עם ראש פתוח. הצימר נמצא בשטח מדברי עם נוף יפיפה! לצימר יש המון ביקורות מגוגל, ונראה שלא מעט אנשים חווים שם דברים נפלאים. בצימר מתקיימות סדנאות ופעילויות לנשים וגברים, שזה רק לבד יתרון משמעותי (!).

מעוניין בצימר? רוצים לבדוק האם יש מקום? חייגו – 052-617-0028.

קולומבריום – לא הכי קליט אבל מאוד מיוחד

ואם אתם רוצים יותר פינוקים, הצימר הזה בשבילכם! הצימר מבוסס על מערות מפנקות. באזור, יש נוף לסביבה פורחת וירוקה. ממש גן עדן של טבע. בתוך הצימר יש את כל האביזרים הנדרשים – שירותים, מקלחות, מעיינות, וכו' וכו'.

בצימר יש לכם 3 אופציות לבחירה:

  • מערכת רוזמרין.
  • מערכת לבנדר.
  • סוויטת אקליפטוס.

והמון פינוקים, עיסויים, וכיף עם המשפחה.

מעוניינים בצימר? בקרו באתר הרשמי.

לסיכום

אלה הם היו 3 הצימרים המיוחדים ביותר שנתקלנו בהם במדינה הקטנה שלנו. תהיו מופתעים, אבל רמת הביקוש מאוד גבוהה וכדאי להזמין מראש. זוהי באמת חוויה לכל המשפחה! כמובן, שזהו פירוט קצר וקולע של המידע על כל צימר. התקשרו, או כנסו לאתרים הרשמיים וקבלו מידע מורחב יותר.

מקווים שנהניתם, בהצלחה 😉

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here