שייט רומנטי על יאכטה לדתיים
מקור pixabay

לפעמים מספיק משפט אחד שמישהו אומר לך, כדי שכל החיים שלך ייפרסו לך מול העיניים ותשאל את עצמך, מה, מי, איך זה קרה? איך קרה שאני, תמר, אישה דתייה ופורצת דרך בכל תחום אפשרי כמעט, נהייתי בטטת כורסא משעממת ומשועממת (אני כבר לא יודעת מה יותר גרוע, להיות טיפוס משעמם, או להיות משועמם?), בנאדם שאין כמעט על מה לדבר אתו, אישה שכלום לא קורה לה, ברמה כזו שכאשר היא שמעה שזוג חברים שלה מתכננים שייט רומנטי על יאכטה היא פשוט חטפה סטירה מצלצלת לפנים והתעוררה על החיים שלה.

אבל בואו נתחיל מההתחלה…

איך שיחה על שיעורי הבית הפכה לי את החיים

אז כמו כל ערב, ישבתי בבית ועברתי על שיעורי הבית של כל אחד מארבעת ילדיי.  פתאום הבחנתי בתרגיל, שלא הייתי בטוחה שבתי פתרה אותו בצורה נכונה. צלצלתי לחברתי מירי, שבתה הבכורה לומדת עם בתי, ושאלתי אותה לגבי השיעורים.

"אל תשאלי", אמרה לי מירי, "אני מה זה בדיכאון".

"למה?" תהיתי.

"הבת דודה שלי אורית? רציתי שהיא תשמור לי על הילדים מחר, אבל היא החליטה שהיא ובעלה יוצאים להפלגת שייט רומנטי על יאכטה. היא לא תהיה כל היום. אוף. כל כך רציתי לצאת לקניון, לשבת קצת בבית קפה..".

"מה?", הייתי בהלם, "אורית? עם התלתלים? היא יוצאת להפלגת שייט רומנטי על יאכטה? נשמע לי הזוי! מי היא חושבת שהיא?!"

"נכון?!" צווחה מירי, "משחקת אותה אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט. יוצאים להפלגת שייט רומנטי על יאכטה, עלק. "

"אנג'לינה ובראד נפרדו", אמרתי, מהורהרת. בבת אחת חטפתי סוג של סטירה מצלצלת.  אם אורית, המורה השמרנית המקובעת, יוצאת להרפתקה משגעת של שייט רומנטי על יאכטה עם בעלה הפקיד שומה, איך זה שאני, אישה דתייה שנלחמה ללכת לצבא, להוציא שני תארים תוך כדי הריונות וגידול הילדים, שמתקדמת בעבודה כמו מטאור, מוצאת את עצמי בסוף יושבת בבית, בשיער לא חפוף ובחלוק מרופט, עוברת על שיעורי בית ובוהה בבעלי שנוחר מול הטלוויזיה.

"יש שייט רומנטי על יאכטה מיוחד לדתיים?" שאלתי את אורית, שבינתיים איבדה בי עניין.

"אה, כן", היא אמרה, "טוב חייבת לסגור".

"מה כל כך דחוף, התחילה הסדרה שלך?", עקצתי אותה, אבל דיברתי לאוויר כי היא כבר ניתקה.

תוך עשר דקות כבר ארגנתי וסגרתי לי ולבעלי שייט רומנטי על יאכטה

חשבתי לצלצל לאורית כדי לשאול אותה מאיפה היא הזמינה את השיט הרומנטי, אבל חצי דקה של שיטוט באינטרנט גילה לי שהמקום השווה באמת זה היאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות, שהקונספט שלהם מתאים לאנשים דתיים, האוכל והשתייה כשרים ועם כלים חד פעמיים, וביאכטה מותקנות מזוזת תקניות בכניסה ובכל חדר. מה שבשבילי היה מאד שווה, זאת העובדה שהם מפיקים את כל הערב, הדבר היחיד שאת צריכה לעשות זה להתייצב. לנשים דתיות יש כל כך הרבה עיסוקים ומטלות שממלאות כל שנייה פנויה, והרעיון שמישהו אחר טורח בשבילך, ומכין עבורך הכל זה פשוט מושלם.

בעלי אגב מאד נהנה מהשיט, אגב. שזה מזל, כי מרוב התלהבות כמעט שכחתי אותו בבית.

אז הינה מספר הטלפון שלהם 0504600470 גל ונעמה השכרת יאכטות המומלצים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here