קורס סופר סתם – איפה לומדים את זה?
מקור pixabay

תלמידים חכמים המשקיעים בלימודי תורה, רבנים ואנשי דת אחרים, מעוניינים להרחיב את הידע והסמכות המקצועית שלהם עם הכשרות מקצועיות נוספות. קורס סופר סתם הוא אחד הקורסים הפופולריים אולם לא כל תלמיד מתקבל אליו ולא כל אחד מסיים את הקורס בהצלחה. לימוד כתיבת סת\"ם היא עבודה חשובה וקדושה וחשוב להגיע בהלך הרוח הנכון ללימודים ולאחר מכן לכתיבת סת\"ם.

מה לומדים בקורס סופר סתם?

קורס סופר סת\"ם הינו קורס מכיר המכיל ידע תיאורטי ותרגול מעשי של הלכות הסת\"ם. לאורך מאות שנים ההלכות ההללו מובילות את העם היהודי לאורך הדורות וכעת התלמידים שישלימו את הקורס יוכלו לעבוד בתחום ולהעביר את הידע שלהם הלאה בהמשך לדורות הבאים. כתיבת סת\"ם היא כתיבה של ספרי תורה, תפילין ומזונות ולכן מדובר בעבודה קדושה וחשובה מאין כמוה. המטרה היא להכשיר תלמידים מובילים שהתמחו בביצוע העבודה ויבצעו אותה ביראת שמיים ומתוך אמונה מלאה במה שהם עושים. בין היתר ילמדו התלמידים סוגי קלפים שונים, סוגי קולמוסים, איך להכין קולמוס, את קדושת האותיות והשמות, קידוש ה\' בכתיבת סת\"ם, צורת האותיות, דקדוק באותיות ועוד מגוון רחב של הלכות הקשורות בכתיבת סת\"ם.

הפרוצדורה הדרושה בכתיבת סתם:

במסגרת לימודי סתם ילמדו התלמידים גם את הפרוצדורה הדרושה בכתיבת סת\"ם. אי אפשר לשבת היכן שרוצים ולכתוב דברי סת\"ם איך שרוצים. יש הצורך לטבול במקווה לפני הכתיבה, ללמוד באיזו יד מותרת הכתיבה, תחילת הכתיבה, השלמת הכתיבה, התנהלות בזמן הכתיבה, מי יכול להיות נוח בחדר שבו אתם כותבים ועוד.

להתפרנס מכתיבת סת\"ם:

כמובן שכתיבת סת\"ם צריכה להיעשות במסירות נפש ומתוך אמונה מלאה של שליחות ויראת שמיים, אולם אין זה אומר שלא צריך להתפרנס מעבודה זו. להיפך, כדאי לעבור קורס סופר סתם על מנת להרחיב את ההכשרה המקצועית שלכם לתחום נוסף שתוכלו להתפרנס ממנו בכבוד ובשפע בע\"ה. במסגרת קורס סופר סתם במרכז דעת למשל, עובדים התלמידים גם הכשרה מקצועית ומקבלים כלים שיווקיים לניהול הפעילות בכל הקשור לעבודת כתיבת סת\"ם, תמחור העבודה ויצירת הכנסה מההכשרה המקצועית החדשה שעברו.

היכן לומדים קורס סופר סתם?

אין הרבה מקומות שבהם ניתן ללמוד קורס סופר סתם בצורה מקצועית. המרכז המוביל ללימודי קורס סופר סתם בישראל ובעולם הוא הקורס של מרכז דעת. מרכז דעת הוא המרכז המוביל בעולם להשכלה והכשרה תורנית והוא מספק את הקורס המקיף והמקצועי ביותר לכתיבת סת\"ם. במהלך הקורס התלמידים עוברים גם שיעורים מנטאליים לגבי אופן הכתיבה וההתנהלות לפני, בזמן ואחרי הכתיבה. כמו כן יזכו התלמידים לכלים שיווקיים ליצירת הכנסה מההכשרה המקצועית שלמדו. השלמת הקורס בהצלחה תעניק תעודת הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס ואת ההסמכה לעשות בתחום בצורה חוקית, מקצועית והלכתית. לפרטים נוספים אודות הקורס צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here