קונספט עיצובי מושלם? עם משטחי קוריאן

בין אם מדובר בתפקיד נחשק, הקמת משפחה או רכישת בית פרטי – רבים מאתנו עובדים קשה ופועלים רבות לצורך הגשמת שאיפות אלו. חלק בלתי נפרד משאיפות אלו כולל סביבת עבודה ומחייה נוחה מעוצבת. במילים אחרות, ובין אם מדובר במרחב הציבורי או האישי שלנו, חשוב שהוא יהיה אסתטי כשם שהוא פונקציונלי. בשל כך, ולאורך השנים האחרונות, עולם עיצוב הפנים התפתח רבות; עולם בו אנו יכולים לבחור בחומרי גלם ובקונספט העיצובי המתאים ליצירת החלל המושלם. 

כאמור, ובין אם מדובר במרחב העבודה או שמא ביתנו הקט – על חללים אלו להביע אמירה אישית ואסתטית. בהתאם לכך, ואם ברצונכם לשדר חדשנות ואיכות, נמליץ על התקנת משטחי קוריאן: התקנת חומר גלם זה הוא בבחינת הפתרון המושלם, שכן הוא משלב בתוכו פונקציונליות וחזון עיצובי מרשים.

חשיבותו של הקוריאן

ביתנו הוא מחוז חפצנו; אי מבטחים ממנו נצא מדי בוקר ואליו נחזור כל ערב – ונמצא שקט וביטחון. גרים בדירה וותיקה? עוברים בקרוב לבית יוקרתי ופרטי? בהתאם לכך, ובכדי שתישמר בתוכו האווירה העוטפת והנעימה, חשוב לשפץ ולעצב אותו בהתאם לטעמכם האישי. לצד כל זאת, חשוב שעבודת השיפוץ והעיצוב תתבצע במקצועיות ובסטנדרט גבוה. כך, התוצאה הסופית שתתקבל תהיה בדיוק כפי שראיתם זאת בדמיונכם.

כפי שציינו, התקנת משטחי קוריאן הוא אחד הפתרונות המומלצים ביותר בעת עבודת עיצוב הפנים של הבית. במילים אחרות, בבואכם לחפש אחר חומר גלם איכותי, עמיד וחזק, הקוריאן יענה על דרישות אלו – והרבה מעבר לכך. כאשר אנו מדברים על קוריאן, כוונתנו למשטח עבודה המיוצר בטכנולוגיות מתקדמות. בסוף תהליך הייצור עצמו, מתקבל משטח הומוגני יפיפה שישמש אתכם עוד שנים רבות מאוד. בנוסף, אם תרצו לחדש ולרענן את המשטח לאחר 10 שנים – ניתן יהיה לבצע זאת על ידי ליטוש משטח הקוריאן בביתכם. התוצאה? משטח חדש כפי שיצא מהמפעל לפני שנים רבות.

התקנת משטחי קוריאן – לסוגי חדרים שונים

בשל האיכות והתכונות של הקוריאן, ניתן להתקין אותו בחדרים שונים בבית, כמו למשל באמבט. למי לא קרה, בעבר, מצב ביש בו רצפת החדר הוצפה במים? כדי למנוע את היווצרותם של מקרים אלו מלכתחילה, התקנה של אגנית למקלחון מקוריאן שמיוצרת לפי המידות בשטח תסייע רבות. רצוי להוסיף לאגנית גם חיפוי קיר מקוריאן – כך שנקבל בסופו של דבר מקלחון ללא חיבורים ותפרים שקל מאוד לנקות ולתחזק. לצד חדרי האמבט, ניתן להתקין אף משטחי קוריאן למטבח. המטבח הוא, ללא ספק, אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית ודירה: בין אם מדובר בבישול, חיתוך ירקות ועוד – עלינו להיעזר במשטחי עבודה יציבים וחזקים. היתרון של קוריאן המיועד למטבח הוא העובדה שהמשטח אינו סופג חומר זר לתוכו, אינו דוהה או נשרט הקלות ויישאר יפה, נקי ואסתטי לאורך שנים רבות מאוד.

להעניק לבית את הטאץ' המיוחד

התקנתם של משטחי שיש קוריאן בבית – בין אם במטבח, באמבטיה או בכל חדר אחר, יעניקו להם את הקונספט העיצובי המושלם; האסתטיקה אותה דמיינתם שנם רבות. כדי לבצע את עבודת ההתקנה על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל חברת אופטימל – משטחים אקריליים. מעוניינים בשיש קוריאן בצבע לבן? או שמא בגוון אחר? אנו נשמח לסייע לכם תוך הקפדה על סטנדרט עבודה איכותי ומקצועי.

צרו קשר לייעוץ והזמנת שיש קוריאן –  052-5501611

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here