ברגע שאצל משפחה צעירה מופיעים ילדים, דברים רבים משתנים. ההוצאות גדלות מחודש לחודש של גדילת התינוק. אבל ה"בעיות" האלה מביאות בדרך כלל סיפוק נפשי רב להורים, כאשר הם מביטים בפנים המאושרות של היצור הקטן הכל-כך יקר לליבם. בנוסף, אפשרות של נופש עם הילדים היא אופציה מעולה בשביל כאלה שלא יכולים להשאיר את הילדים אצל סבא וסבתא למספר ימים בגלל סיבות כאלה או אחרות, אבל עדיין חושקים בנופש.

כמובן שכאשר התינוק גדול מספיק, מתחילים ההורים לקחת איתו לנופש ואז נוצרות בעיות: ראשית, במקרה והנופש כולל טיולים מאורגנים או בעצם הטיול המאורגן הוא עיקר הנופש, התינוק יכול פשוט להתעייף ומשהו בסדר היום שלו ישתבש. רצף אירועים אפשרי זה כמובן אינו רצוי על ההורים והם מתחילים לחפש אלטרנטיבה טובה מספיק (כמו זו המתאפשרת הודות לקיומם של צימרים למשפחות) לבתי מלון וטיולי אוהלים, תלוי למה שהיו רגילים קודם לכן.

ובכן, אינכם טעיתם: יחידות שלמות של צימרים מוקדשות לאירוח של משפחות עם ילדים וזאת איננה אגדה, אלא מציאות! ראוי להדגיש כי צימרים למשפחות הינם שכיחים מאוד בארץ. תארו לעצמכם 2-8 יחידות צימר, שביניהן בטוח תהיה לפחות בקתה אחת המיועדת לזוגות שמגיעים לנופש עם ילדים. מה שנוח מאוד ביחידות מיוחדות אלה, זה העובדה כי יש הפרדה בין קומת גלריה לילדים לבין חדר שינה להורים. לדעתי, זהו יתרון גדול מאוד מכמה סיבות: קודם כל, לילדים תהיה קומה נפרדת מההורים ושם הם יוכלו לשחק כמה שירצו מבלי שיעירו להם על זה. כתוצאה מכך הם וודאי ישמחו להרגיש עצמם בוגרים ועצמאיים – סוג של חוויה נהדרת. אחר כך ההורים עצמם ינוחו מלשמור על ילדיהם ולהעסיק אותם. מכאן יהיה להורים זמן פרטי, בו יוכלו ליהנות משירותים ואטרקציות המוצעות על-ידי כמעט כל צימר וצימר.

מאחר וברוב אזורי ארצנו הקטנטונת ניתן בקלות למצוא צימרים למשפחות, גם האטרקציות המוצעות בהם די דומות אחת למשניה. ההבדלים יכולים לנבוע אך ורק מרצונם החופשי של בעלי הצימר. במקומות שקטים וירוקים (כל אזור הגליל והגולן, אזור הכינרת והסביבה) קרוב לוודאי שאנשים ירגישו ששירותי ספא היו מתאימים להם במיוחד הודות לאווירה מרגשת הנוצרת באוויר. הרי שבכפרים קטנטנים ושקטים יהיה יותר ביקוש לצימרים למשפחות מאחר וכל הורה ירצה שהילד שלו ינוח בנחת. כך, באחד ממקבצי הצימרים בגליל העליון בשם "פנינת חן", מציעים המארחים שפע של כיף לכל הבאים לבלות מספר ימים, כי הם דואגים לנוחותם של כל המבקרים שלהם. בין הפינוקים וההטבות ניתן למנות ג'קוזי מרווח ואסטטי מאוד בהתאם לעיצובה הפנימי של יחידת צימרים המלווה בניחוח בשמים עדין שנמצא בכל בקתה ובקתה. מטבחון ופינת אוכל הכוללת שולחן קפה – שוב, בשביל נוחיותם של המתארחים שרוצים לבשל את ארוחותיהם בעצמם. בחצר המשותפת לכל כמה צימרים תוכלו למצוא (בהתאם לעונת השנה, כמובן) בריכת שחיה באוויר הפתוח שהופכת כמעט לאישית, ג'קוזי חיצוני ענק לפינוקים קבוצתיים הכולל את כל הכיף שרק ניתן לקבל מספא, פינה לפיקניק, נדנדות חמודות מאוד שרק יוסיפו רגש לנופש שלכם, גם אם הילדים נמצאים יחד עמכם. האין זהו כיף אדיר לדעת שהילדים בסביבה ובכל זאת לשקוע עמוק באהבה שלכם עם בן/בת זוגכם?

בנוסף לכל ההטבות, האטרקציות ואפשרויות הלינה עם ילדים, ממוקמים רבים מצימרים למשפחות במקומות יפיפיים הן בשביל אוהבי הרומנטיקה הטמונה בנופי טבע והן למשפחות בעלות ילדים שלא מרגישות בנופש בלי איזה מסלול הליכה לאורך הנחל או טיפוס על הר כלשהו. כך שאם אתם משייכים את עצמכם לאחת הקבוצות הנ"ל, אל דאגה – צימרים במיוחד בשבילכם ובשביל המשפחה שלכם מחכים ליום שתבואו ותנצלו את כל אפשרויות הנופש הפעיל שניתן לקבל בארץ, כאשר באפשרותכם להימנע מלשלם עבור ארוחות המוצעות בדרך כלל בצימרים השונים למשפחות.

אז למה אתם מחכים? בחרו בצימר שאהבתם ביותר ומצאתם אותו מתאים מכל הבחינות (הן מבחינת עלות הלינה בו והן מבחינת נוחות ההגעה אליו), קחו חופש מעבודה ותבואו לכייף עם הילדים!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here