ובכן, כאשר תם הקיץ וקרבה העונה הקרה, החורף, "מתייתם הלב" כפי שכתב ביאליק. השמש אט-אט מפסיקה לחמם את כדור הארץ והאווירה הסובבת אותנו הופכת ליותר נעימה. הודות לשינויים כה נחמדים במזג האוויר, צימרים ברמת הגולן הופכים להיות ליותר ויותר פופולאריים.

החום המייגע עוזב את הארץ ואנשים מתחילים להרגיש כי יש להם הצורך להפסיק לכמה ימים לחשוב על הבעיות הידועות היטב לכולם- כיצד לכלכל את הבית, לימודיהם של הילדים ולהספיק בזמן שנותר גם לנוח וגם לתת תשומת לב לבן הזוג שבוודאי זקוק לה. לפיכך, יש באפשרותכם הזדמנות הפז ליהנות מחופשה זוגית ורומנטית בדיוק כפי שחלמתם ואת משום שצימרים ברמת הגולן הינם ייחודיים מאוד.

ההיסטוריה של רמת הגולן והצימרים שם נורא מסקרנת. הרמה השטוחה של הגולן ממוקמת צפונית לנהר ירמוך ודרומית להר החרמון. ממזרח הכינרת ועמק החולה הם שכניה הנאמנים של רמת הגולן. הרמה, בחלקה הישראלי, נכבשה מידי הסורים במלחמת ששת הימים, כאשר דם רב נשפך תמורת האדמה של רמת הגולן. מקור השם "גולן" בא עוד מימי התנ"ך הקדומים, כאשר הפירוש המדויק אינו ידוע. יש הסבורים כי המילה "גולן" נגזרת מלשון "גולה","גלות" ושמה הערבי של רמת הגולן דומה מאוד ליהודי. למען האמת, ישנם פרטים אינסופיים שקשורים ישירות בהיסטוריה של המקום וסביבתו.

בשל היותו של הטבע המקומי שופע ומגוון, אין פלא כי אנשים רבים החליטו לבנות על רדמת הרמה צימרים שונים- מרווחים יותר או מרווחים פחות, גדולים יותר או קטנים יותר, קרובים להר החרמון או רחוקים ממנו. אבל יש דבר אחד שמאחד את הצימרים שברמת הגולן. כולם מלאי חן ואיזשהו קסם שקשה לתאר מילולית. ייתכן והסיבה טמונה באווירה הכל-כך מיוחדת של רמת הגולן אשר וודאי תגרום לכל לב רומנטי לפעום מהר יותר. או אולי הסיבה היא אחרת. בכל אופן, כאשר מדובר בנופש בכל עונת השנה, בחירה באחד הצימרים ברמת הגולן היא הבחירה הטובה ביותר.

ראשית, ברמת הגולן ניתן לבחור צימר לכל טעם, אפילו הכי מפונק וגם לכל כיס. מובן מאליו כי צימר הנחשב ליוקרתי יעלה יותר, כך שאם הנכם מדמיינים את הנופש המושלם שלכם כמשהו אקטיבי, אולי אין טעם כלשהו לשלם על שירותים שממילא אינכם תשתמשו בהם ולבחור צימר מפואר כמו ה"טאג' מהל" בישוב רמות שמארח את כל המבקרים בסגנון הודי מפליא ביופיו, בדיוק מה שמלכי הודו היו מצפים לראות בארמונם. ג'קוזי ענק המצוי בחוץ לבקתת עץ מהודרת, אורם של הנרות מתחת לפני המרום – איזה תיאור יכול להיות רומנטי יותר מזה? לי אישית קשה לדמיין.

בעוד שכל יחידת צימרים של "טאג' מהל" שונה בעיצובה מהאחרת, הסגנון ההודי השולט בכל, החל מהמוזיקה והסתיים באביזרים הכי קטנים, כמו מסגרות ענק למראות בכל בקתה. שפע של הטבע הירוק העסיסי יחד עם הרומנטיות והאינטימיות המפוארת של הקדם ההודי האציל. כמובן שמי שרוצה להנציח את סוף השבוע הרומנטי שלו ושל בן/בת זוגו, יכול כבר עכשיו להגיע לישוב רמות ולבחור את יחידת הבקתות המועדפת עליו מבין בקתות של צימר ברמת הגולן, ה"טאג' מהל". בנוסף, בגלל היותם של בקתות העץ של "טאג' מהל" מבודדות מכל שאר העולם, האורחים של צימר זה ברמת הגולן מרגישים כאילו הזמן נעצר והכל מסביב שייך להם. זוהי הרגשה של אינטימיות שלא ניתנת להסבר.

פרט ל"טאג' מהל" ישנם צימרים נוספים ברמת הגולן אשר יוכלו לעניין קהל רחב של הרוצים להגיע לשם לנופש בשל ייחודיות כזו או אחרת. ביניהם נמנע גם צימר "פנינה של מקום". את הצימר תוכלו למצוא בפרדס פרטי של מארחי הצימר, בין עצי הלימון. כמו כן, ברגע שתראו את שדה הפרגים השוכן ממש ליד יחידות הצימר, תראו עד כמה המקום מושלם בשביל אהבה. ובאמת, רוב הלקוחות של "פנינה של מקום" הם זוגות שמעדיפים לבלות את כל סוף השבוע בחברת בן/בת זוגם ושאף אחד אחר לא יעיז להפריע להם. פרט לצימרים אלה ברמת הגולן ועוד רבים אחרים, תעשיית התיירות מפותחת מאוד באזור. מטיילים רבים באים הנה בשביל מסע על גדות הנחלים והמעיינות הרבים. אחרים- בשביל אטרקציות אינסופיות שרק אפשר לדמיין לעצמך בחלומות הכי משוגעים וכייפיים.

אז למה אתם מחכים?! בואו לראות את הצימרים ברמת הגולן הכל-כך שונים אחד מהשני וליהנות, ליהנות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here