חג הפסח הוא חג הניקיונות, ההתחדשות והצביעות הבלתי פוסקות. לקראת חג זה אנו מבקשים להוסיף צבע לבית, לרענן את הבית בצבעים עליזים, כך שיהיה לנו ממה להתפעל כשנשב כולנו בליל הסדר. על כל פנים, כאשר אנו מעוניינים לצבוע, עלינו להיעזר במקצוענים או לקרוא לקרובי משפחה מיומנים במיוחד שיסייעו לנו בעבודה הבלתי פשוטה.

כך תתכוננו לצביעת הבית

מעוניינים להוסיף קצת צבע לבית החדש שלכם? אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם להתכונן אל הצביעה:

  • הזיזו את כל הרהיטים מהקירות – הצבע אמנם מוסיף חיות לקירות הלבנים שלכם, אבל הרהיטים לא כל כך אוהבים אותו. העניין הוא שכאשר הצבע נדבק אליהם, לא קל להסיר אותו, ולכן חשוב להרחיק את כל הפריטים מהמקום שאותו אתם מעוניינים לצבוע. המצב האידיאלי הוא לצבוע את הבית החדש ממש לפני הכניסה אליו.
  • השתמשו בעיתונים ישנים – כאשר אתם צובעים את הבית, אתם מעוניינים לצבוע את הקירות בלבד, ולא את הרצפה. משום כך, מומלץ להשתמש בשיטת העיתונים הישנה והטובה ולפרוש אותם אל מתחת למשטח העבודה שלכם.
  • השתמשו בכלים וחומרים איכותיים – והכוונה היא למברשות צביעה טובות ולצבעים איכותיים שיכולים להחזיק זמן רב.
  • אם אין לכם זמן, פנו למקצוענים – צביעת הבית היא מלאכה בלתי פשוטה הדורשת מיומנות מיוחדת, והעיקר זמן פנוי. כשתתחילו לצבוע, אתם עלולים לגלות שיום חופשי אחד מהעבודה פשוט אינו מספיק לכם. משום כך, אם אינכם מעוניינים להפסיד ימי עבודה ולהתווכח עם הבוס, פנו למקצוענים.

בוחרים צבע לבית

אחת המשימות המופלאות שהפכו למנת חלקם של הדיירים היא בחירת הצבעים לצביעת הבית. אם נמאס לכם מהצבע הלבן והסטנדרטי של הקירות, תוכלו לבחור צבעים כלבבכם. על כל פנים, מומלץ לבחור בצבעים בהירים המשרים תחושה של חמימות ועליזות בבית, ולהימנע מצבעים כהים מדיי. כך למשל, את המטבח ניתן לצבוע בצבע עליז כמו צהוב בהיר או ירוק. את חדר האמבטיה ניתן לצבוע בצבע כתום אפרסק, וזאת על מנת להשאיר בה את החמימות גם בימי החורף הקרים. באשר לחדרי השינה – מומלץ לצבוע אותם בצבעים רגועים כמו תכלת, סגול בהיר או ורוד, ואת קירות הסלון להשאיר לבנים על מנת שלא לפגוע בעיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here