מתכוני שייקים טבעוניים שאתם חייבים לנסות
קרדיט לתמונה: depositphotos

אחוז הטבעוניים בישראל הוא אחד הגבוהים בעולם, מה שאומר שאנשים רבים מחפשים פתרונות יצירתיים עבור המזון והמשקאות שלהם. אם גם את טבעוניים, מטעמי מוסר, בריאות, דיאטה או אחרים, מגיע לכם להנות מהארוחות ומהנשנושים שלכם בדיוק כמו כולם.

אנחנו כאן לעזור. לכן, אספנו עבורכם 7 מתכונים לשייקים טבעוניים, שיגנו עליכם מפני החום הכבד.

שייק תות בננה טבעוני

זהו מתכון נהדר להתחיל ממנו, מכיוון שהוא דורש רק שני מרכיבים: תותים ובננות. כלומר, תצטרכו גם קרח ומים, אבל אל תהיו קטנוניים. כאשר מערבלים בננות יחד עם תותים קפואים. מקבלים לא רק טעם נפלא אלא מרקם מושלם: קרמי ופירותי. אין צורך ביוגורט, חלב או שמנת. רוצים בוסט של חלבונים? אתם יכולים להוסיף שקדים, קשיו או חמאת בוטנים.

שייק ירוק

אוהבים תרד? השייק הזה בשבילכם. אפשר להכין אותו עם קשיו או אגוזים אחרים, או לשלב פירות נוספים, ירוקים ובצבעים נוספים. כך או כך, מדובר במשקה מבוסס עלים, שמכיל כמות גבוהה מאוד של חומרים מזינים ובריאים.

שייק תות שוקולד

אם מתחשק לכם משהו שוקולדי, אתם יכולים להכין לעצמכם שייק מתוק ופירותי. קשה לנו לחשוב על הרבה דברים יותר מהנים מאשר תותים מצופים בשוקולד, אז למה לא להפוך את זה למשקה צונן? המתכון כולל תותים, בננות, חמאת שקדים ואבקת קקאו, שביחד יוצרים מרקם קטיפתי ומענג. זה שייק עשיר ופירותי, שמצליח לשמח בכל פעם מחדש.

שייק פירות

עד כה הזכרנו כמה פירות, אבל מה לגבי שייק שמבוסס עליהם? הסוד פה הוא במגוון הפירות, שמספקים לא רק טעמים שונים אלא שלל ויטמינים, חומרים מזינים וסיבים תזונתיים. זהו משקה מרענן, אוצר קפוא של ממש. לגימת שייק כזה אחרי ארוחת הצהריים, תסייע להם להטעין מצברים ולהעביר את שאר היום שלכם עם חיוך על הפנים.

שייק מנגו

אם תכינו אותו כמו שצריך, תקבלו שייק עם טעם שיותר מזכיר גלידה מאשר משקה בריאות. לשייק הצהוב הזה יש טעם מתוק ונפלא, וגם מרקם סופר חלק. מלבד מנגו, תערבבו בננות וחלב שקדים. זהו תענוג של ממש.

שייק אבוקדו

אבוקדו? כן, בהחלט! זהו משקה מתוק וטרופי, בזכות הבננות והאננס, אשר משלימים בצורה מדהימה את טעם האבוקדו. האבוקדו כשלעצמו, מעניק למשקה מרקם קליל וקרמי. אם אתם רוצים להכין שייק מיוחד, אל תוותרו על זה.

שייק קפה

אוהבי קפה יכולים בקלות, לשלב את אהבתם עם הכמיהה לשיק קר ומתוק. ערבבו את מנת הקפה היומית שלכם עם בננות, שיבולת שועל וחמאת בוטנים, ותקבלו שילוב מצוין של מתוק עם מריר, בלי שימוש בכלל בסוכר ועם מרקם מופלא.

כמו שאתם מבינים, האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. תשתמשו ברעיונות שנתנו לכם, תהיו יצירתיים ואנחנו בטוחים שתמצאו את השייק הטבעוני המושלם עבורכם. תהנו!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here