למה חשוב לעבוד עם יועץ משכנתאות?

רכישת דירה היא החלטה גדולה, מורכבת ובעיקר יקרה. היום זה נכון יותר מאי פעם, ואין ספק שהרצון להגשים את החלום מגיע עם תג מחיר גבוה למדי. מצד שני, אם עושים את זה נכון ומתייעצים עם האדם המיומן והמקצועי ביותר, אפשר לקבל החלטות יעילות וחכמות יותר – גם בטווח הארוך. אז למה חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות, מה הוא באמת אמור להציע לכם והאם זו באמת הדרך לחסוך בעלויות?

האם העסקה שלכם באמת משתלמת?

אחרי שבחרתם את הדירה החלומית שלכם אתם אמורים לקבל משכנתא שתעזור לכם לממן אותה, בהנחה שאין לכם את ההון העצמי הדרוש כדי לקנות את הדירה במזומן. כך למעשה  יועץ משכנתאות פרטי יהיה זה שיעזור לכם להבין האם העסקה המוצעת לכם באמת משתלמת. במילים אחרות, אם יש לכם חצי מיליון שקלים ואתם מתכננים לקנות דירה בשווי 2 מיליון שקלים, רצוי להיעזר באדם מקצועי ומיומן אשר יבחן את היתרונות והחסרונות של הצעת המשכנתא, את החלופות הקיימות ואת המשמעות הכלכלית של ההצעה שקיבלתם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אריאל אחון, יועץ משכנתאות מנוסה, אשר הינו בעל ניסיון רב בייעוץ לזוגות ולמשפחות בתהליך קבלת המשכנתא, מציע גם לכם את ההתאמה המדויקת הזולה והיציבה ביותר, לצרכים האישיים שלכם.

האם תמהיל המשכנתא מתאים למידות שלכם?

אחד היתרונות הבולטים בעבודה עם יועץ משכנתאות הוא יתרון הגמישות וההתאמה הייחודית של פתרונות שונים למידות האישיות שלכם. למעשה, כבר בשלבים המוקדמים ביותר אמור היועץ להבין מי אתם, מה המצב הכלכלי שלכם ומה צפוי לקרות (בערך) בשנים הבאות. כך ניתן לתכנן תמהיל משכנתא שיאפשר לכם להמשיך להתנהל בצורה חכמה ויעילה לאורך שנים, בלי להעמיק את המינוס ולהכביד על התקציב המשפחתי שלכם. זהו אולי הצעד החשוב ביותר בתהליך, והוא זה שיגדיר את רמת החיים שלכם בשנים הבאות.

איך בוחרים יועץ משכנתאות מתאים?

בין אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות בצפון או בכל מקום אחר, הניסיון והידע המקצועי ללא ספק חשובים. למעשה, רק יועץ שמכיר היטב את השוק, את המסלולים השונים ואת כללי המשחק המורכב הזה, יהיה היועץ שיוכל לעזור לכם לקבל החלטות טובות הרבה יותר. אריאל אחון מהווה דוגמה מצוינת ליועץ מנוסה שנעזר בידע הרב ובהבנה הפיננסית שלו כדי להציע פתרונות מדויקים שמתאימים לכל אדם, לכל זוג ולכל משפחה כדי להבטיח תהליך קבלת החלטות שהוא איכותי ונכון עבורו. אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף ולתכנן את המסלול שלכם באתר  www.arielmash.com או בטלפון 054-2668566.

הכתבה נכתבה בשיתוף  אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here