לטייל עם הילדים בחורף

עונת החורף שנויה במחלוקת אצל רובנו. יש כאלו שאוהבים מאוד את תקופת החורף, הקור הנעים וכל הבגדים החורפיים שלובשים הם ממש הנאה בשבילם. מצד שני, יש את אלו שממש לא אוהבים את הקור והגשמים, ומעדיפים הרבה יותר את עונת הקיץ עם השמש שנמצאת כל הזמן בשמיים – ובמיוחד ללא הפתעות ושינויים קיצוניים שיכולים לקרות במזג האוויר, כמו שקורה בדרך כלל בחורף.

מכיוון שהמדינה שלנו חמה ברוב חודשי השנה, וניתן לומר החורף הוא לא באמת חורפי וגשום כמו בארצות אירופה, אין כל בעיה לצאת עם הילדים והמשפחה לטיולים שונים ברחבי הארץ. מומלץ לצפות בתחזית מזג האוויר מספר ימים בטרם הגעתו של היום המתוכנן, כך שתוכלו לצפות האם צפוי לכם גשם באותו היום או שתזכו ביום נעים ואפילו מעט שמשי.

טיול ואטרקציות באילת

במידה והנכם מסוג האנשים שפחות אוהבים את החורף ומעדיפים את עונת הקיץ, מומלץ מאוד להגיע לעיר אילת הדרומית והיפה. באילת כמעט במהלך כל השנה שורר מזג אוויר נעים, לעיתים עם שמש במהלך כל היום.

דווקא בעונת החורף זהו הזמן המושלם לגלות את כל היופי והאטרקציות שניתן לחוות באילת. במקום לשבת כל היום בבריכת המלון או בים, צאו לטייל בקניון האדום המאופיין בסלעים מדהימים בצבע אדמדם כמו חלודה. ניתן ליהנות משני סוגי מסלולים המשלבים סולמות וטיפוס קל ומהנה.

הקליקו לעוד אטרקציות באילת

קטיף ירקות ופירות

בעונת החורף יש את הפרי האדום והמתוק שכולנו כל כך אוהבים – זהו התות כמובן. קחו את הילדים לקטיף עצמאי של מגוון פירות העונה וירקות שונים בחוות המיועדות לכך ברחבי הארץ. תוכלו להכיר את סוגי הזנים השונים של התותים, ללמוד כיצד נכון לקטוף פירות וירקות היישר מהעץ או מהשיח וכמובן לאכול מכל הטוב הזה.

ישנם מקומות בהם תוכלו לצאת לטיול רגלי קליל לאחר הקטיף שתערכו במקום. תוכלו להגיע לנקודות תצפית שונות ולהשקיף על הטבע היפה הפורח בדיוק בעונה זו של השנה.

סקי ומשחקי שלג בחרמון

אתם משפחה שאוהבת אקשן ואתגר? הר החרמון הוא בדיוק המקום בשבילכם לבלות יחד עם כל המשפחה! היערמות השלגים בהר הצפוני המושלג מתחילה לקראת חודש ינואר, מומלץ להתעדכן תמיד באתר החרמון כדי לראות האם האתר פתוח למבקרם באותו היום או שמא סגור זמנית בגלל מזג אוויר סוער.

מכיוון שנסיעה לחרמון היא ארוכה מאוד (לפחות 4 שעות בממוצע, תלוי מהיכן אתם מגיעים), כדאי להצטייד במספיק אוכל, שתייה ומשחקים ילדים כדי להעביר את זמן הנסיעה. אתר החרמון יכול להכיל מספר מבקרים מוגבל, לכן השתדלו לצאת מהבית בשעות מוקדמות מאוד כדי להספיק להיכנס לאתר לפני שהוא נסגר בגלל עומס מבקרים.

טיולי פריחה, טבע ואטרקציות

הפריחה המתחדשת והטבע במלוא הדרו מתגלים בעונת החורף הקרירה. נצלו זאת כדי לצאת לטיולים כיפים וחווייתיים יחד עם כל המשפחה במסלולי טבע ופריחה. באזור הדרום תוכלו ליהנות מפסטיבל "דרום אדום" בו ניתן לצפות בחגיגת צבעים של הטבע, עם פריחות קסומות של מרבדי פרחים – ובעיקר פריחת הכלניות האדומות.

קיימות בפסטיבל מספר אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה כמו סדנאות יצירה, רכיבה על טרקטורונים, ביקור בשווקים מיוחדים ועוד.

עוד אטרקציות תמצאו בפורטל קרמל – https://www.karamel.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here