בין אם אתם מעוניינים לעצב מצבה יפה לאדם קרוב שהלך לעולמו ובין אם אתם מחפשים את הדרך לחדש מצבה אחרי שנים ארוכות וטובות, יש לכם את האפשרות לעשות בדיוק את מה שנכון לכם. מטרתה של מצבת הזיכרון היא לספק לכם את הפינה שבה תוכלו להגיע, לזכור ולהתאבל, ואין ספק שהיא אמורה לכבד את האדם שאהבתם ואיננו עוד. לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי שתקבלו כמה החלטות חשובות – בשיתוף עם צוות אדם ואבן.

המשמעות של חידוש מצבה

מזג האוויר, נדידת קרקע ואפילו כמויות אדירות של לכלוך ואבק – כל אלה עשויים להסב למצבות הזיכרון נזקים משמעותיים לאורך השנים. מצבות רבות נשחקות ואף נהרסות, ועבור בני המשפחה האבלים מדובר בחוויה מצערת שמקשה עוד יותר על הביקור בחלקת הקבר. במצב זה ניתן לתכנן חידוש מצבות, ועם ליווי מקצועי של חברה המתמחה בעיצוב, בנייה וחידוש של מצבות זיכרון, תוכלו לנקות אותה היטב, לטפל בה ולראות אותה יפה ומטופחת יותר. חברת אדם ואבן מציעה לכם את כל הכלים הדרושים לחידוש וליטוש המצבה הקיימת, כדי שתוכלו להעניק לעצמכם ולאהובים שלכם את מצבת הזיכרון שמגיעה להם.

מצבה חדשה – מאיפה מתחילים?

לפני הכול חשוב להזכיר שמלאכת עיצוב המצבה איננה משימה שאתם נדרשים להשלים עוד לפני הקימה מהשבעה. למעשה, בשבוע הראשון לאחר פטירת האדם הקרוב אליכם חשוב שתתמקדו בלוויה, באבל ובקבלת המנחמים שיגיעו לבקר ולהשתתף בצערכם. בתום ימי השבעה תוכלו לפנות לחברה המתמחה בתכנון ועיצוב מצבות גרניט שיש, להבין מה האפשרויות שלכם ולקבל החלטה שתשנה לחלוטין את פניה של חלקת הקבר. אל המקום הזה תגיעו מדי שנה בשנים הבאות, וזו בהחלט ההזדמנות לבחור את הדרך שלכם להנציח את האדם שאתם כל כך אוהבים.

בחירת חברה לבניית מצבות

בין אם אתם יודעים בדיוק איך תיראה המצבה או איזה טקסט תרצו שיופיע על גבי האבן, חברת בניית מצבות היא גורם משמעותי בקבלת ההחלטות שלכם. אם תבחרו בחברה מנוסה שמבינה את רגישות המצב, את הכאב ואת הצורך שלכם בבחירה מדויקת בשם האהובים שלכם, תגלו שאתם מקבלים החלטה טובה יותר שתלווה אתכם במשך שנים רבות. עם שירות אישי וניסיון מקצועי אדיר, חברת אדם ואבן מציעה לכם את כל הדרוש כדי לבחור מצבה ייחודית, איכותית, חזקה ומרשימה, בדיוק מה שאתם מחפשים כדי לזכור ולא לשכוח. אתם מוזמנים לתכנן את מצבת הזיכרון וליצור קשר בטלפון 0522-797554.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here