חבילות קרוז עם הילדים
קרדיט pixabay

משפחות רבות רוצות לטייל בהרכב מלא, כלומר: ההורים וכל הילדים. טווח גילאי הילדים יכול להיות רחב. מתינוקות ועד בני נוער מתבגרים. במקרים רבים, מצטרפים גם הסבים והמשפחה המורחבת. משפחות רבות מתלבטות לגבי סוג הטיול המתאים ואשר יספק את הדרישות והרצונות כל אחד ואחד. חבילות קרוז עם ילדים נחשבות לבילוי שיגרום לכל אחד ליהנות בדרכו. על הספינה יש מתקנים שונים. בריכה עם משטחי שיזוף, חדר כושר, ספא, אולמות משחקי כדור, משחקי מחשב, גיים סטיישן ועוד. יש משחקיות לילדים בגילאים צעירים ועוד. הבידור הוא לכל המשפחה וכולל סרטים, הופעות, ערבי משחקים, ריקודים ועוד.

יותר מכך, הצוות כולל אומנים ומפעילים היכולים לטפל בילדים ולספק להם עיסוקים ופעילויות רבות לאורך כל היום. כך, יכולים ההורים להוריד מעליהם את נטל הדאגה לילדים והשמירה עליהם. ההפעלות מספקות עניין לילדים התזזיתיים, מאפשרים להם ליהנות, להוציא אנרגיה ולהעביר שעות רבות ללא שעמום. ההורים מצידם יכולים בשעות אלו לבלות בקזינו, לרכוש מוצרים מוזלים בחנויות הדיוטי פרי שעל הספינה, למצוא פינות להתבודד הרחק מההמולה ולצפות בים, בשקיעות ובזריחות, בנופים הנשקפים מהחוף ועוד. צוות עובדים גדול משרת את כל הנוסעים לאורך כל שעות היממה וימלא, במידת האפשר, את הבקשות המגוונות. הספינה גדולה ויציבה ויש בה מרחב רב.

ההפלגה נעשית במשך הלילה והעגינה הינה ביום. משפחה המבקשת לרדת מהספינה יכולה ליהנות מבילויי יום שונים. יש מסלולים היכולים לעניין את כולם או מרביתם. הם מגיעים לאתרים נחשבים ומתויירים. הנסיעה היא באוטובוס ממוזג ובליווי מדריך מעולה. אחרים יכולים לבלות בעיר הנמל הגדולה, על חופי הים, ללכת לפארקי שעשועים ומים, לגני חיות ולאתרים המועדפים על מי מבני המשפחה. ניתן, כמובן, להתפצל ובסוף היום לחזור ללינה בספינה. כך, ניתן לגוון את טיול ולבחור בכל עיר את האתר המועדף. הספינה עוגנת בנמלים פופולאריים של ערים כמו: רומא, ונציה, נאפולי, אתונה – פיראוס, ולטה, דוברובניק, לימסול, לרנקה, רודוס ועוד. כל אתר כזה מספק אפשרויות ביקורים שונים המותאמים לאופי העיר ותושביה.

חבילות קרוז עם ילדים המתוכננות היטב מספקות גיוון אדיר. ניתן לצאת לחופשה חלומית כזאת למסלולי טיול ארוכים, קצרים יותר, למספר ימים ועוד. הספינה הגדולה והחופש שהיא מציעה יכולים לספק לכל אחד את המרחב האישי לו הוא זקוק. כך, ניתן להאריך את הטיול מבלי להשתעמם ובלי הרגשת מיצוי. כל יום מספק חוויה אחרת, והכול קרוב ובקלות. כמובן, שקיימים רגעים משותפים בהם המשפחה מתכנסת יחד. כך, בארוחות הבוקר, הצהריים והערב. כל ארוחה נערכת לאורך דקות ארוכות, ומקרים רבים, עם הגשה. התפריטים מגוונים וכוללים טעמים אסייתיים, אירופאים, דרום אמריקאיים, הודיים ועוד. ניתן ליהנות גם מארוחות חצות, ובנוסף, מאוכל מהיר המוגש בדוכנים על נקודות רבות בספינה. כך הבילוי כולל גם חגיגת אוכל משובחת העריבה לכל חיך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here