איך פושטים רגל ושורדים כדי לספר על זה

אין אדם אשר מכין את עצמו למצב בו הוא יעמוד מול חובות כבדים שאין ביכולתו לפרוע. יחד עם זאת אנו חייבים להיות מודעים למצב המורכב והקשה הזה. כך שבשעה שאנו נאלץ להתמודד עימו, נוכל לפנות אל אנשי המקצוע שיוכלו לסייע לנו להתמודד עם המצב בהצלחה. עורך דין אשר מתמחה בחובות ובפשיטת רגל יוכל להיות זה אשר יסייע לכם. כך גם בשעה שאתם מחפשים אחד דרך לגרום לחייב לשלם לכם את חובו.

תפקידו של הליך פשיטת רגל הינו להגם על החייבים שאינם יכולים לפרוע את חובם, ולאפשר למי שאינו יכול בתום לב לשלם את חובותיו להתחיל בפרק חדש בחייו, זאת מבלי שחובות מהעבר ימשיכו לרדוף אותו. עורך דין פשיטת רגל יהיה האדם אשר יוכל לסייע לכם להכריז על תחילתו של הליך פשיטת רגל. הליך זה יוכל להסיר עיכובים קיימים עליכם, כמו עיכוב יציאה מהארץ או הוצאה לפועל שדופקת על דלת ביתכם. בסופו של ההליך כלל החובות שלכם יוכלו להימחק ולאפשר לכם לפתוח דף חדש.

מתמודדים עם חובות

המצב הכלכלי הקשה יכול להתרחש גם בעקבות ביש מזל, דוגמא לכך הינה מצב בו אנשים אחרים חייבים לכם כספים ולא יכולים להחזירם. דבר זה עשוי לפגוע גם במצבכם הכלכלי. על מנת להשיב לכם את החוב האבוד יהיה עליכם להגיש בקשת תביעת חוב בפשיטת רגל בעזרתו של עורך דין המתמחה בחובות. כך ניתן יהיה לנסות ולשקם את מצבכם הכלכלי ולהחזירו לנורמה.

זה קורה גם לעסקים

חברות רבות עשויות גם הן להיתקל בקשיים כלכליים חובות כבדים אותם הן לא מסוגלות לפרוע. מצב זה אינו נקרא פשיטת רגל, אלא פירוק חברה. הליך משפטי זה יכלול את איסוף של כל נכסיה של החברה, מכירתם או חלוקתם לזכאים בהתאמה לסדר קדימותם. כך שבסופו של ההליך, מרבית החובות ישולמו, והחברה תימחק מרשם החברות ותחדול את פעילותה.

הדרך היעילה להתמודד עם חובות

המצב הכלכלי הקשה במשק גורר אנשים פרטיים, ארגונים וחברות רבות לחובות. הדבר עלול לגרום לפיטורין, התמוטטות של העסק ודפיקה על הדלת מהוצאה לפועל. בכדי לעצור את התהליך המורכב הזה ניתן יהיה לפנות אל עו"ד דנה פלד, בעלת הניסיון העשיר בתחום זה למעלה מעשור. בעזרת שירותי של עו"ד פלד תוכלו למצוא את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם החובות שמכבידים על חייכם. לקביעת פגישה ראשונה התקשרו 050-5732660.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here