קרדיט freepik

היום, כאשר מאגרי מידע עצומים חשופים לכל אחד, ניתן לקבל תשובות לשאלות רבות מבלי להיעזר בגורם אחר. מספיקה העמקה בנושא מסוים באינטרנט כדי לקבל תשובות לשאלות שצצות. עם זאת, ישנם נושאים בהם לא ניתן לקבל תשובה באמצעות חיפוש במאגרי מידע העומדים לרשות הציבור. ישנם נושאים בהם קבלת תשובה יכולה להיעשות רק באמצעות חקירה, בין אם חקירה מקיפה ומעמיקה עוד יותר במאגרי המידע ובין אם באמצעות פעולות מעקב באמצעות מכשור מתאים או בעבודת שטח. חוקר פרטי משתמש במגוון שיטות ומשלב ביניהן.

חוקר פרטי שמכיר היטב את החוק ואת ההתנהלות המקומית

כדי שעבודת חקירה תתבצע כמו שצריך, החוקר צריך להכיר היטב את החוק. היכרות עם החוק חשובה כדי שידע היטב היכן עובר הגבול, מה מותר לו לעשות במסגרת החקירה ומה כבר נחשב לעבירה. כאשר החקירות הן בינלאומיות, חשובה רשת ענפה של קשרים ועבודה בשיתוף פעולה עם אנשי קשר מקומיים המכירים היטב את חוקי המדינה ואת הנהלים המקומיים. הדבר חשוב גם מבחינה פורמלית אך גם כדי שהחקירה תצליח ופעולות החוקר לא יעוררו חשד. חשובה הכרה טובה של נורמות ותרבות. חוקר פרטי בתל אביב מכיר היטב את ההתנהלות בעיר, את הדמויות שישנן, אורח החיים וכו'. הדבר יסייע לו מאוד בביצוע טוב יותר של המעקבים או ביצירת קשרים שיסייעו לו לאסוף הוכחות ולקבל תשובות מבלי לעורר חשד.

שילוב של מקצועיות, אמינות ומתן תחושה נוחה

פניה לחוקר פרטי אינה עניין של מה בכך. לא בכל שבוע ייזום אדם פניה למשרד חקירות. לכן, לבחור היטב את האדם לו אתם מוכנים לתת את המושכות להוביל לגבי נושא רגיש ומורכב. לכן, עשו בחירה מושכלת. בדקו ככל האפשר על המשרד ועל העומד בראשו, וודאו שיש לו רישיון והכשרה פורמלית לעסוק בתחום. בדקו מהם סוגי החקירות אותן מבצע המשרד. שאלו לגבי האופן בו נעשה הטיפול בחקירה, שלבי העבודה, האם אתם מקבלים דיווחים לאורך התנהלות החקירה וגם מה אתם מקבלים בסופה.

א.א. חקירות הוא משרד חקירות וותיק ומוכר המנוהל ע"י חוקר בעל ניסיון של מעל 25 שנה בתחום, לרבות בניהול יחדות בלשות במשטרה. המשרד מקפיד לספק את כל הראיות וההוכחות לגבי נושא החקירה ועומד לרשות הלקוח בכל זמן. מוזמנים ליצור קשר.

 

שיתוף
מאמר קודםהסעות תלמידים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here