הגליל המערבי… כמה תמונות עסיסיות של פריחה ויופי יכול לצייר הדמיון… ההרים הנעלים והמדהימים ברוממותם, עצים גבוהים וירוקים הגדלים בתחתית ההרים ובמורדות, נחלים ומפלי מים יפיפיים…

האם אתם באמת חושבים כי כל צורות הנוף אפשר לראות רק בדמיון או אולי בסרטי הוליווד? אם כן, הרשו לי לתקן אתכם. הגליל המערבי משתרע בין ראש הנקרה שבצפון עד לעמק זבולון והר כרמל שבדרום. לכן טבעי ומובן מאליו שאם יצא לכם לטייל באזור, תראו במקום כזה או אחר את כל התמונות הנהדרות של נוף ישראלי.

ובכלל, גליל מערבי הינו המקום האידיאלי למספר דברים. ראשית, יש באזור הגליל הזה המון אפשרויות לטיולים רגליים מכל הדרגות ורמות הקושי, מה שעושה אותו למושך ואטרקטיבי במיוחד בשביל קבוצות מטיילים המעדיפות מסלולי הליכה כספורט אוניברסאלי בדיוק כפי שמשפחות ישראליות לא מעטות אוהבות את אותו סוג הבילויים בדיוק. בנוסף, רבים מעדיפים לעבור את כל המסלול עם משא מינימאלי ולא להתעסק עם אוהלים. בשביל זה החליטו אנשים מסוימים לבנות יחידות של צימרים, בגליל המערבי, בקרבת מקומות שיכולים להוות חלק ממסלולי הליכה או כבר ידועים בתור נקודה חשובה כלשהי. שם יכולים התיירים לנוח בין נקודות חשובות של מסלולים כלשהם על-פי שיקולים אישיים בלבד. כך נוצר מצב, בו לאט-לאט החלו לקום יחידות שונות של צימרים. חלק היוו יחדיו קומפלקס גדול של 5-7 בקתות גדולות, המעוצבות בסגנון מפואר ביותר ובו היו כל תענוגות החיים כמו סאונה, חבילות של טיפולי ספא וג'קוזי ענק בכל צימר.

כעת, נותר דבר אחד בלבד והוא לספר כיצד כדאי לבחור צימר, למה לשים לב וכדומה. אם אתם באים עם קבוצה של חברים או קרובי משפחה, עליכם לדעת מספר דברים:

בכל אזור, גם בין צימרים בגליל המערבי, תוכלו למצוא כמה כאלה שפותחות את דלתותיהן במיוחד בפני קבוצות או משפחות עם ילדים מאחר וצימרים כאלה בדרך כלל גדולים מהרגילים בזכות קומת גלריה נפרדת בשביל ילדים או לפחות חדר שינה מבודד מהחדר העיקרי. בקתה כזו תהיה, בוודאי, פתרון אידיאלי לנופש חסכוני יותר ולא תפגע בשלמות הכיף.
אם אתם רוצים לחסוך עוד קצת, אולי כדאי שלא להזמין ארוחות מוכנות אליכם לבקתה. נכון, מישהו יצטרך לבשל, אך יחד עם זאת האווירה הכללית תהיה שונה לגמרי. כמן כן, יכול להיות שהבישול השגרתי בבית יהיה נחמד יותר בנופש.
אם אתם מתכוונים להגיע לנופש עם ילדיכם, תארו לעצמכם עד כמה הם יאהבו את האפשרות לישון בקומה נפרדת, כאילו שהם כבר גדולים וההורים לא משגיחים עליהם. בנוסף, גם אתם, הורים יקרים, וודאי תרגישו כי יש לכם יותר זמן לפרטיות.
אם אתם מעדיפים את השטח על-פני שהייה טוטאלית בתוך הצימר (טיולים רגליים או צילומי נוף או משהו בסגנון), חפשו בקתה פשוטה ביותר. הרי אתם זקוקים לה רק ללינה ולא לבילויים.
אם אתם זוג צעיר שרק מתחיל את דרכו כיחידה משפחתית, צימרים רומנטיים בטח ישמחו להציע לכם את הנופש החלומי של שניכם והנה מספר טיפים:

אם אתם רוצים שבן/בת זוגכם יזכרו את סוף השבוע הזה למשך שנים רבות, אל תחסכו בפינוקים רומנטיים- נרות ריחניים, יין, קטורת וג'קוזי עם חלון ענק המשקיף לעבר גבעה ירוקה כלשהי יעשו בשבילכם את האווירה המרגשת ביותר שרק אפשר לדמיין.
צימרים רומנטיים עולים בדרך כלל הרבה יותר מצימרים לכל המשפחה מאחר ויש שם את כל הפינוקים המועדפים על רוב האנשים- ג'קוזי ענק, סאונה יבשה ו/או רטובה, בקיץ בריכת שחיה גדולה, טלוויזיה ענקית בתוך הצימר וכדומה. לפיכך היו מוכנים לשלם עבור תענוגות החיים הללו.
לסיום אני מאחלת לכולכם לחוות את הנופש של חייכם בלב שקט על כי אמרתי והסברתי את עיקר הדברים.

אל תהססו, מהרו להזמין!!!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here