צימרים בישובים דתיים הם פיתרון מושלם לחופשה כשרה לפי ערכי היהדות. בשנים האחרונות ישראל רואה פריחה של ממש בכמות ובגיוון של צימרים בישובים דתיים ובקלות ניתן למצוא אותם לארוכה לרוחבה של מדינת ישראל כאשר חלקם מציעים אירוח בסיסי בלבד וחלקם מגדילים לעשות ומציעים חבילת נופש שלמה.

היתרונות של צימרים ביישובים דתיים :

כשרות – אחד האלמנטים המרכזיים בחופשה "דתית" היא סוגיית הכשרות. אי הוודאות או הספק לגבי מידת שמירת הכשרות ביחידת הנופש עלולה לפגום בחופשה כולה, צימרים ביישובים דתיים פוטרים אתכם מהחשש מכיוון שמדובר באוכלוסיה שומרת כשרות שעושה זאת בהקפדה ברמת הישוב לכן מאד בטוח להניח שגם הצימר ובכלל זה המטבח שלו, כשרים לחלוטין.

  • אווירה – צימרים ביישובים דתיים סופגים את האווירה היהודית במקום, הצניעות, שמירת השבת, ריחות הבישולים וההליכה לבית כנסת, כול אלה מתקיימים מידי יום בישוב דתי ויגרמו לכל שומר מצוות להרגיש בבית.
  • מקום – צימרים ביישובים דתיים בנויים מתוך הכרות עם צרכיה של המשפחה הדתית ולפיכך כל חדר ניבנה בצורה מרווחת ביותר עם אפשרות לארח בנוחות מלאה גם משפחות גדולות, מבלי לפגום להם בתחושת החופש.
  • שירותי דת – צימרים ביישובים דתיים מאפשרים לנופשים להמשיך ולהשתמש בשרותי הדת המקובלים כמו בית כנסת, מניינים לתפילות, מקוואות וכו'. בצורה כזו ניתן להמשיך לקיים את אורך החיים הדתי בנוחות וללא הפרעות.

כמה עולים צימרים ביישובים דתיים

מחירם של צימרים ביישובים דתיים נקבע על פי שלושת הקריטריונים הבאים:

איכות יחידת הנופש -כול צימר מציע רמה שונה של אבזור ופינוקים שמשפיעים על המחיר הסופי של האירוח, צימרים ביישובים דתיים שכוללים גם מסכי LCD או בריכה פרטית למשל, יעלו יותר מצימרים ביישובים דתיים שלא כוללים את האלמנטים האלה.

היקף השירות – ניתן למצוא צימרים ביישובים דתיים שכוללים באירוח גם ארוחות מלאות, עיסויים מיוחדים ויש כאלה שגובים מחיר נפרד עבור כל אחד מהם.

הקרבה לאטרקציות – ברוב המקרים נופשים מחפשים לשלב גם אטרקציות בחופשה שלהם ולכן צימרים ביישובים דתיים שנמצאים קרוב לאטרקציות שונות יעלו יותר מצימרים שנמצאים במרחק נסיעה.

אם אתם מחפשים צימרים ביישובים דתיים זכרו כי המבחר הוא גדול.

פנו מספר רגעים וחפשו צימרים ביישובים דתיים שמתאימים בדיוק למה שאתם צרכים ורוצים

מהחופשה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here