אטרקציות בצפון זוכות כל השנה לביקורים מאלפי ישראלים שמגיעים לצפון בחיפוש אחר הנופש המושלם, החופשה הישראלית כבר אינה מסתפקת בבריכה או בים, הנופשים הישראלים אוהבים להוסיף קצת עניין או אתגר לחופשות שלהם וזה בדיוק מה שמאות אטרקציות בצפון מספקות.

סוגי אטרקציות בצפון

  • אטרקציות מאתגרות – בלי צל של ספק האסוציאציה האשונה שיש לכל ישראלי בנוגע למונח "אטרקציות בצפון" הן אטרקציות המכילות מוטיבים של ספורט אתגרי, בכלל זה הפעילות יכולה לנוע מטיול טרקטורונים מהיר ועד לריחוף ודאייה בשמי הארץ דרך כל מה שבאמצע (ג'יפים, טיפוס, שייט קיאקים וכו'.) בקרב מפעילי אטרקציות בצפון ישנם רבים המפעילים מספר אטרקציות אתגריות במקום אחד וכך הם מאפשרים למשתתפים ליהנות מהכול במקום אחד מבלי לנסוע מנקודה לנקודה. חשוב לדעת כי אטרקציות "ספורטיביות", בניגוד לסוגים אחרים של אטרקציות בצפון, אינן מתאימות לכולם, יש פעילויות בהן ניתן לכלול ילדים, יש כאלה שלא, בחלקן דרושה מידה מסוימת של ניסיון ובאחרות לא. יש לבחון את האפשרויות ולהתאים אותם למשתתפים לפני שבורים אטרקציות בצפון מהסוג הזה.
  • אטרקציות תיירותיות – תחת הכותרת הזו מופיעות אטרקציות בצפון שמושכות זרמים גדולים מאד של מבקרים במהלך השנה כמו למשל הר מירון, נהר הירדן, הכינרת, בריכת המשושים וכו'. הנהירה אליהן נמשכת כבר שנים ארוכות ובצדק גמור. מדובר באטרקציות מרהיבות מהסוג שיש רק בארץ ובהחלט כדאי לכלול אותן בכל סבב אטרקציות בצפון.
  • אטרקציות תרבותיות – בכלל זה מסווגות אטרקציות בצפון הפונות לצד התרבותי יותר של כולנו כמו למשל מוזיאונים העוסקים בנושאים שונים כמו מוזיאון ההתיישבות ומוזיאונים שונים לאומנות ומדע, סדנאות אומן, גלריות, תערוכות שונות וכו'. מתוך הקטגוריה הגדולה והשופעת הזו יש לציין כי קיימות גם לא מעט אפשרויות להתאים אטרקציות בצפון מהסוג הזה גם לילדים בגילאים שונים, בני נעורים וכו'.
  • אטרקציות נוף – מעל כל רשימת אטרקציות בצפון שהיא חייבים להביא בחשבון גם את האזור עצמו, האטרקציה האטרקטיבית ביותר בצפון. כל חבל הארץ הזה מלא בפינות חמד גלויות ונסתרות אליהן ניתן להגיע בדרכים שונות החל מהליכה נעימה בסביבת יחידת האירוח שלכם ועד לרכיבה על אופניים. לא משנה איך תגיעו, בטוח ששווה את המאמץ.
  • אטרקציות בצפון אם כן היא כותרת גג למבחר עצום של תגליות, אתגרים ובעיקר כיף גדול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here